Hoe zie je jezelf het liefste in de toekomst?
Wat voor werk doe je?
Waar woon je en in wat voor soort woning?
Woon je samen of alleen?
Hoe vul je je dagen naast werken?
Waar heb je aan gewerkt wat betreft je uiterlijk en uitstraling?
Ben je gezonder of juist door veel feesten wat minder gezond? _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik zie mezelf het liefste wat betreft werk iets creatiefs doen, hopelijk iets in de muziek of film.
Ik zie mezelf graag in een vrijstaand huis wonen zodat ik muziek binnenhuis kan maken en dingen doen die ik wil doen zonder gestoord te worden door de buurt (al kan ik nu ook al beetje doen wat ik wil)
Ik zie mezelf niet echt samen wonen met iemand, of het moet een meid zijn die mij echt aan trekt (naast alleen seksueel aantrekkelijk), een meid die behoorlijk intelligent is, goede smaak heeft wat betreft humor, eten, stijl etc. Meid met meer inhoud dan alleen het lichaam.
Ik zie mezelf tegen die tijd graag breder en dus ook zwaarder (waar ik ook momenteel aan werk met kracht training)
En ik zie me zowiezo gezond, goede conditie en als het mee zit met sport nog wat records neer zetten (in marathon loop enzo) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Nou um...ik wil later het liefst journalist worden (moet ik dus nog een paar jaar voor studeren doe nu mbo ) en dan wil ik het liefst in engeland gaan wonen (geen idee waarom het trekt me gewoon meer,,) in een gezellig appartementje (groot appartementje het liefst ) of in een vrijstaand huis met grote tuin wonen. Samenwonend zie ik mezelf dan ook nog niet echt..dat komt later dan wel...en hoop dan ook dat ik gwoon supergezond en gelukkig ben,,veel vrienden etc. nou en dat was t wel zo'n beetje..als ik iets vergete ben of er valt me weer iets in wat ik later graag wil dan meld ik me wel
Ik ga aankomende zomer weer naar Engeland, en idd erg tof land, toffe mensen ken ik daar die ook in de muziek zitten (alleen dan hiphop) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Hoe zie je jezelf het liefste in de toekomst? uhm gelukkig en gezon met 2 keendjes leuke huisje en rob als mijn mannetje
Wat voor werk doe je? ik werk dan in het onderwijs
Waar woon je en in wat voor soort woning? ik woon in een 2 onder 1 kapper in een kindvriendelijke wijk
Woon je samen of alleen? samen met mn gezinnetje
Hoe vul je je dagen naast werken? genieten van de tijd die ik met de kids kan hebben en in de weekenden nr het bos, uitstapje enz enz.. heel brugelijk
Waar heb je aan gewerkt wat betreft je uiterlijk en uitstraling? uhm niets ben tog al lekker genoeg whahaha nee OMG geintje..
nja proberen gewoon lekker spontaan over te blijven komen vind k t belangrijkst
Ben je gezonder of juist door veel feesten wat minder gezond? Ik hoop lekker gezond
_________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
jaja idd.. maar kellerman kent me wel ietsje enzo.. spreek hem met enige regel maat op msn
hij is zo super lief hij maakt dineetjes en bakt taartjes voor je
maar goed dat er zijde.. maar wens jij niet een gelukkig gezinnetje dan ? _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Mensen... wel beetje optopic blijven he
Als je fan van me bent (wat natuurlijk geheel terecht is) kun je altijd http://prisonbreak.nl/forum/viewtopic.php?t=217&start=40
daar wat posten... aangezien ik van de admins mijn eigen topic heb gekregen haha _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"