paar weken geleden lag ik tv te kijken, zie ik in House opeens Lincoln Burrows een gastrol spelen, niet bijzonders verder. in de reclame zap ik wat, zie ik eerst bij het voorstukje van een nieuwe serie LJ en verrek op TMF in het liedje van Mariah Carey speelt Michael Scofield. Maar later op de avond in Burn Notice speelt opeens het assistentje van Lechero mee
en dan afgelopen weekend, ik ging alle afleveringen kijken de serie John Doe.
na een paar afleveringen ontmoet John Doe (in prison break lincoln burrows) een man die zegt dat die zijn vader heeft gekend, mr. Barker (in prison break general Krantz)
een paar afleveringen later is er sprake van 4 ontvoeringen die John Doe mede gaat onderzoeken. Ze komen uit bij een man, met de achternaam Burrows! En deze is ook degene die in seizoen 1 van Prison Break tijdelijk de taak overnam van Kellerman en zijn assistent (hij brak toen kellerman zijn vinger)
mjah misschien wel helemaal niet boeiend ofzo, vond het wel lache om het ff te delen _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
John Doe is dat een serie met een heel verhaal dat elke aflevering op elkaar door gaat? of is het elke aflevering wat anders ? en waar gaat het eigenlijk over ? ik heb wel eens stukjes gezien maar heb nooit verder gekeken. en hoeveel seizoenen zijn daar van uitgekomen ?? _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Geen idee
ik heb hem wel gezien in de film Hostage
met Bruce Willis en Robert Knepper (T-bag)
Wel een spannende film alleen hij speelt er wel goed in. _________________
john doe gaat over, een man die wakker wordt op een eiland en hij weet niet wie hij is, maar hij weet wel alles over alles wat je maark unt bedenken, elke aflevering ontdekt hij wel iets nieuws over zichzelf. _________________ T-Bag: We're going together, like traffic and weather
John Doe is een goeie serie met lincoln burrows in de hoofdrol, de serie is wel chronologisch maar hij ontdekt wel elke aflevering iets nieuws dat is wel jammer dat het niet een verhaal is als lost of prison break, wel aan te raden om te gaan kijken _________________ Meest gehaatte forum member.