Zijn al paar topics met mooie films enzo maar kzou liever eens strikt 10 of meer/minder films zien ( rangschik ze liever wel , is overzichterlijker en gemakkelijk voor de lezer , volgorde is niet van belang maar mag wel )
1) The green mile
2) Forrest Gump
3) The shawshank redemption
4) American History X
5) Pearl Harbor
6) Saving Private Ryan
7) Schindler's list
8 ) Braveheart
9) The Gladiator
10) Platoon
---
11) De 3 muskitiers
12) En nog zo veel meer zoals the titanic, cast away , pirate of the carribean , Shooter!! , ...
( ps : sommige staan bij mij niet in volgorde kan niet kiezen ) _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Laatst aangepast door smndude op di sep 30, 2008 6:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Er zijn een heleboel films die een plaatsje in mijn toptien verdienen.
Toch ga ik proberen een keuze te maken:
1. The Shawshank Redemption
2. The Gladiator
3. Schindler's List
4. The Rock
5. The Lord of the Rings
6. Running Scared
7. The Green Mile
8. Disturbia
9. Saving Private Ryan
10.Pirates of the Caribean
Zo zijn er nog veel meer titels die ik goed vind, maar heb geprobeerd om een keuze te maken. Eventuele alternatieven zijn Braveheart, Shooter, Wanted, Finding Nemo, Rocky, Deja Vu en nog duizenden!
lastig aangezien ik ontiegelijk veel films kijk, maar goede titels die ik ken en nog niet genoemd zijn:
Twin Peaks: Fire Walk With Me
Donnie Darko
Butterfly Effect
The Godfather
Star Wars
Riget (aka Kingdom Hospital, maar dan de zweedse versie)
Spider (verhaal over een autist)
Dark Knight
21 Grams
Crash
A Clockwork Orange
About Schmidt
Alien
TBS (Theo Maassen)
Ichi The Killer
Cube
Dear Wendy
Das Expermiment
Der Untergang
Hitler Rise of Evil
Desperado
en zo kan ik nog wel 100den titels noemen heb namelijk zelf rond de 450 films en series op dvd verzameling die ik stuk voor stuk goed vind _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"