Momenteel Lost op 1 omdat ik die vanaf seizoen 1 aflevering 1 tot seizoen 5 gewoon te gek vind.
Bij prison break zaten af en toe wat momenten bij die minder mooi waren. Dat idee heb ik bij lost niet.
Maar.... Prison Break had wel veeeeeeeel meer spanning in seizoen 1,2 en 3 ! _________________
1. Prison Break
2. Lost
3. 24
4. Heroes
5. The O.C.
Prison Break staat bij mij op 1 omdat geen enkele serie kan tippen aan s1 en 2 van prison break, s3 en s4 zijn iets minder maar nog steeds geweldig. Vind b.v. pb s1 en 2 beter als lost s1 en 2. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
De spanning in prison break was echt niet normaal xD Daar kan geen enkele serie tegen op.
Qua spanning waren seizoen 1 en 2 wel beter alleen als je over het algemeen naar de hele serie kijkt...
Ik kan bij prison break wel wat min punten vinden alleen bij lost eigenlijk niet echt...
Maar dat komt ook omdat in lost meer kan, in lost zie je eerder iemand tot leven komen dan in prison break.,
En ik ben nu helemaal verslaaft aan lost dus.. vandaar... xD
Prison break seizoen 4 en de film kan van mij part wel ff wachten.., eerst alle seizoen van lost maar eens bij elkaar sparen _________________
Gelukkig heb ik alle seizoenen van lost al dus kan ik pb 4 wel meteen kopen, en 10 oktober heroes s3 WHOOEEEEEEEEEEE!!!! _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Die van mij is ook ietsje veranderd, Heroes komt op 5 Kijk het eigenlijk nooit meer, vind Supernatural toch een stuk leuker
1. Prison Break
2. Supernatural
3. Moonlight
4. Ghost Whisperer
5. Heroes _________________ Be the change you want to see in the world