Nou ik vond het best lastig om een top 5 te maken, want ik kan zo een top 100 van mannen die ik mooi vind opnoemen Het zijn deze 5 geworden, maar Robert Knepper staat ook wel ergens in de top 10 haha! _________________
Ik ben dan ook al 21 En ik heb inderdaad niks met de wat jongere acteurs, ik kan er ook niks aan doen. Gelukkig val ik in het echte leven wel op mannen van rond mijn eigen leeftijd, zou anders lastig worden haha
Maar mijn nummer 5 is nog vrij jong hoor, vind je hem (Christian Bale) niet wat dan? _________________
FF voor de duidelijkheid, ik vind ze niet lekker of leuk ofzo, ik post hier gewoon de 5 beste acteurs die ik het beste vind spelen!
Vin Diesel
Will smith
Wentworth miller
George Clooney
Johny Depp
Russell Crow
Ik weet dat het er 6 zijn, ze staan niet opvolgorde, maar ik kon niet echt kiezen.. dit vind ik de besten.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Tom Welling! Die ogen en z'n sixpack zijn helemaal geweldig
2.
Woei... Hayden Christensen
3.
Channing Tatum (en z'n sixpack ) en hij kan echt vet dansen in Step Up
4.
Wentworth Miller.. maar dan moet hij geen krulletjes hebben haha
5.
Christian Bale.. zonder snorretje en baardje dan hea en hij heeft ook een.... SIXPACK! (en op deze foto helaas ook wallen ) _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Channing Tatum lijkt echt focking veel op went *hmzz heerlijke wezens.. waarom lopen die nietgewoon rond in NL * _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت