Leeftijd: 91
Mooi gemaakt hoor!
Ik geef hem een 8.5.
De beelden zijn egt goed gekozen (vooral dat stukje van Kellerman en dat je dan in 1 keer Lincoln ziet). De muziek past miscchien niet helemaal bij Prison Break, maar op deze manier lijkt het wel net een soort actieserie. Is wel mooi gekozen dus:p
Als dat idee doorgaat, -ik weet dat dit niet mag maarr- Zou die dan ook op Internet ergens kunnen komen te staan? Om te downloaden?
Als dit plan doorgaat, is dat te gek!
Bedoel je daarmee al onze zelfgemaakte seizoen 5 trailers?
Haha grappig idee, maar ik weet niet of veel mensen daar belang bij hebben
Nee, de hele rits zelfgemaakte filmpjes van jullie, dus die jullie nu gemaakt hebben van 5, maar ook álle voorgaande filmpjes.
Probeer maar: gooi er een topic over open, en kijk of er genoeg mensen in mee gaan. Valt altijd te proberen.
Mocht het zo zijn dat er niet veel interesse in is, dan zou het erg leuk zijn, om een speciale topic te openen, waar álle filmpjes verzameld staan, en er nieuwe toegevoegd kunnen worden(soort filmpjestopic voor PB)
@ AbruzziJohn:
Dus wat je bedoelt is een topic maken waar gewoon al onze zelfgemaakte "seizoen 5"filmpjes in staan.
En dan gewoon als iemand een nieuwe heeft zorgen dat een Mod (ik dus) de link in de beginreactie komt te staan zodat daar alles overzichtelijk staat?
@Michael Scofield,PB
Haha grappig....,
Gaat wel heeeeeeel veel tijd inzitten denk ik.
Allemaal verschillende zinnen die gezecht worden achter elkaar plakken tot een raar verhaal.
Valt te proberen xD maar of het gaat lukken ?? _________________
@ AbruzziJohn:
Dus wat je bedoelt is een topic maken waar gewoon al onze zelfgemaakte "seizoen 5"filmpjes in staan.
En dan gewoon als iemand een nieuwe heeft zorgen dat een Mod (ik dus) de link in de beginreactie komt te staan zodat daar alles overzichtelijk staat?
Ik zal het proberen visueel te maken, zodat je een beetje een beeld krijgt.
Topic: PRISON BREAK FILMPJES
Dat is dan de hoofdtitel, met deze onderdelen:
- Filmpjes seizoen 1: Daarin kunnen leden, filmpjes plaatsen die ze zelf hebben gemaakt over seizoen 1.
- Filmpjes seizoen 2: idem
-Filmpjes seizoen 3: idem
-Filmpjes seizoen 4: idem
-Filmpjes seizoen 5 Idem
En dan nog 1 kopje met:
- Filmpjesmix: hier worden filmpjes geplaatst, waar seizoen 1 tot en met 4 door elkaar zijn gemixt in een zelfgemaakt fimpje.
Als jullie Mods het te rommelig vinden, omdat leden bijvoorbeeld de filmpjes verkeerd plaatsen, kan je de onderdelen blokkeren, en dat ze eerst de filmpjes naar jullie doorsturen en dat jullie die plaatsen, in de bijbehorende topic-onderdeel.
Of wat je ook zegt: bijvoorbeeld in onderdeel: PB seizoen 1 filmpjes, dat je 1 bericht maakt, en daar alle linkjes plaatst van seizoen 1 filmpjes, zodat er overzicht is.
Volg je me nog? Zoniet, dan hoor ik je wel _________________