Vanaf aankomende maandag komt op Net 5 om half negen Ugly Betty. Gaat iemand dat kijken? Volgens mij is het net zoiets als dat Lotte ofzoiets dat op Tien kwam... Denk dat ik de eerste aflevering wel ga kijken om te kijken of het iets is... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Jaa. het is ook zelfde als Lotte, maar dan amerikaans en natuurlyk wel wat anders.. maar ik ga het niet kyke.. vond lotte ook niet leuk _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik heb nooit een aflevering van Lotte gekeken... kijk eigenlijk totaal geen Nederlandse series, vind de Nederlandse acteurs/actrices ook niet zo geweldig _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ken lotte niet en ken ugly betty ook net, ga het geen van tween kijken _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Heb Lotte een of twee keer gezien. Vond het niet zo leuk.
Maar ik ga Ugly Betty wel kyken. Lykt me wel leuk. En als ik zo iets heb van nee toch niet dan laat ik het er by zitten na de eerste aflevering _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik ga wel kijken denk ik. Heb op veel engelse fora al gelezen dat het een leuke serie is, alleen is ie in engeland dus al meer dan 1 seizoen bezig Dus we kunnen nog even voor uit _________________
nee ik ga het niet kijken.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.