Uiterlijk en innerlijk is beide belangrijk.
Een vriendschappelijke relatie met iemand die je alleen leuk vindt op innerlijk kan prima.
Wil je echt verliefd zijn moet je ook tevreden zijn met het uiterlijk.
Een liefdes relatie kan niet bestaan als je 1 van de twee niet leuk vind. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk. Ik vind een jongen bijvoorbeeld heel erg leuk, maar niet echt heel knap.. Ik denk dat de uitstraling opzich wel belangrijk is, als ie een jongen of meisje een uitstraling van een zak hooi heeft, vind je 'm niet zo snel leuk als dat ie een vlotte/vrolijke uitrstraling heeft.
Beide is belangryk, kyk hy kan wel super knap zyn, maar alst een lul van een vent is zou ik niks met hem willen maar ik kan ook niet verliefd worden op lelyke jongens.. ik val dus ook wel op uiterlyk, en ook innerlyk _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leeftijd: 108
Ik vind innerlijk het belangrijkst. Maar uiterlijk moet ook goed zijn, heb je een vriend of vriendin en dan iedere dag denkt van; Egh, wat is hij/zij lelijk. Dan noem ik het geen relatie. Als jullie bv gaan kussen ofzo dan kun je alleen maar denken aan hoe lelijk hij is xD Of ligt dat nu aan mij?
Ik vind beide belangrijk. Maar innerlijk is iets belangrijker dan uiterlijk, vind ik. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
volges mij kijken de mensen allemaal eerst naar het uiterlijk,,(ook al zeggen ze innerlijk) dat is gewoon een feit dat dat op 1 komt, innerlijk volgt daar pas op...dat is de conclusie van alle reacties ...bij een enkeling is dat niet het geval,,ik praat met allerlei soorten mensen of ze nou wel of neit aantrekkelijk zijn kwa uiterlijk..het innerlijk van die mensen is soms heel mooi,,ik ken me dat nog heel goed herinneren we deden een spel in de klas en dat ging over mensen leren kennen waar je nog niet een beeld van hebt en toen moest een jongen een andere jongen leren kennen een rustig persoon die niet moedersmooiste was zeg maar..bij de reflectie van het spel zei die zo van nou dat is eigenlijk een hele aardige gast, het is niet een persoon waar ik meteen zou mee gaan praten..en de reden daartoe was dus zijn uitstraling wat em niet aan trok _________________
Uiterlijk speelt zeer zeker een rol en net wat meerdere zeggen, voor vriendschap boeit uiterlijk totaal niet, voor langdurige relatie wel natuurlijk, anders krijg je al snel dat je in je relatie naar andere vrouwen gaat kijken en ik kijk zowiezo veel naar vrouwen lol en ben nogal kritisch als het gaat om echt mooi uiterlijk, maar betreft relatie wil ik gewoon een acceptabel tot perfect uiterlijk, lelijk iemand zal voor mij niet werken, maar gewoon gemiddeld tot perfect uiterlijk wel.
Ben dus geheel eerlijk daarin _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
volges mij kijken de mensen allemaal eerst naar het uiterlijk,,(ook al zeggen ze innerlijk) dat is gewoon een feit dat dat op 1 komt, innerlijk volgt daar pas op...dat is de conclusie van alle reacties ...bij een enkeling is dat niet het geval,,ik praat met allerlei soorten mensen of ze nou wel of neit aantrekkelijk zijn kwa uiterlijk..het innerlijk van die mensen is soms heel mooi,,ik ken me dat nog heel goed herinneren we deden een spel in de klas en dat ging over mensen leren kennen waar je nog niet een beeld van hebt en toen moest een jongen een andere jongen leren kennen een rustig persoon die niet moedersmooiste was zeg maar..bij de reflectie van het spel zei die zo van nou dat is eigenlijk een hele aardige gast, het is niet een persoon waar ik meteen zou mee gaan praten..en de reden daartoe was dus zijn uitstraling wat em niet aan trok
volgens mij hebbie gelijk MisSxScofield
mensen kijken eerst naar uiterlijk
Ik vind het beide wel belangrijk. Ik zou nooit met een lelijke meid gaan natuurlijk
maar innerlijk moet ook wel belangrijk zijn
mzzls _________________ Sometimes you have to make chooses, and this is one of them
Iedereen kijkt inderdaad eerst naar het uiterlijk. Innerlijk komt pas later na een periode van betere kennismaking. Ook humor vind ik hier belangrijk voor. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Innerlijk en uiterlijk is beide belangrijk. Je kan pas als eerst na het innerlijk kijken als je iemand via een forum of internet leert kennen zonder een beeld van diegene te hebben. ( ookal weet je dan niet of die gene eerlijk is of niet. ) Maar op de normale manier kijk je altijd eerst na het uiterlijk. Je bent ook altijd sneller geneigd om tegen een mooi iemand te praten en beter te leren kennen dan een lelijk iemand. _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.