De eerste maandag van september zal Fox beginnen met het uitzenden van aflevering 1 en 2 van Prison Break seizoen 4, je leest het goed, het wordt meteen een dubbele aflevering!
Voor de mensen die met Amerika mee kijken, 1 september is de datum! _________________
En in Nederland dan? _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
RTL heeft eindelijk wat meer vrijgegeven wat betreft het uitzenden van de laatste 5 afleveringen van seizoen 3. De laatste 5 afleveringen van seizoen 3 zullen volgens RTL worden uitgezonden na de zomer, we zullen dus nog even geduld moeten hebben. Ook is bekend dat ze seizoen 4 direct op seizoen 3 aan willen sluiten, het gaat dus in één stuk door, dit is dan wel weer een voordeel!
stond al voor op de site
dus eind augustus denk ik ongeveer
De eerste maandag van september zal Fox beginnen met het uitzenden van aflevering 1 en 2 van Prison Break seizoen 4, je leest het goed, het wordt meteen een dubbele aflevering!
Voor de mensen die met Amerika mee kijken, 1 september is de datum!
Beter, zit 1 sept gewoon de US. Heerlijke planning dus......
RTL heeft eindelijk wat meer vrijgegeven wat betreft het uitzenden van de laatste 5 afleveringen van seizoen 3. De laatste 5 afleveringen van seizoen 3 zullen volgens RTL worden uitgezonden na de zomer, we zullen dus nog even geduld moeten hebben. Ook is bekend dat ze seizoen 4 direct op seizoen 3 aan willen sluiten, het gaat dus in één stuk door, dit is dan wel weer een voordeel!
stond al voor op de site
dus eind augustus denk ik ongeveer
Ik denk dat het volgende week donderdag weer begint,want dan is Heroes afgelopen en kan Prison Break dat dus vervangen op de donderdagavond om half 10. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.