Is het niet nodig om de Acteurs-pagina een flinke update te geven.
- Ondertussen zijn Bill Kim, Sara Tancredi dood.
- Sofia heet Lugo van achteren.
- Susan heeft voluit Susan B. Anthony.
- Whistler mist zijn voornaam, James.
- Lechero is slechts een bijnaam, zijn echte naam is Norman St. John.
- Personages als Aldo Burrows, Roy Geary, Susan Hollander, Terrence Steadman, Otto Fibonacci, Pamela Mahone, Katie Welch en Frank Tancredi missen naar mijn idee.
Ik zou eventueel van iedere acteur wel een avatar willen maken, tijdens een scene in PB. _________________ 'Keep your friends close, keep you're enemies closer'
Dankje, ik wil hem zelf ook wel updaten. Aan de admins, voeg me maar toe. Dan praten we erover. Ik heb vanaf november alles gezien, dus het zit nog helemaal in me hoofd. _________________ 'Keep your friends close, keep you're enemies closer'
Je bent druk bezig geweest zie ik, ik was van plan deze morgen wat updates te doen na het lezen van je post, ik zal toevoegen wat ik kan vinden. Mocht iemand nog serie of persoonlijke biografiën/personages en eventueel foto's hebben, stuur me even een bericht dan zal ik deze ook toevoegen.
Ik weet dat het een tijdje geleden is maar Justin en ik zijn beide erg druk geweest, het komt er dus steeds niet van.
Namen aangepast Overledenen aangepast Aldo Burrows toegevoegd Samenvattingen en titels van afleveringen toegevoegd. (Zal straks zoeken naar linkjes voor de previews hiervoor, moet nu weg)
Ook de rest van de acteurs komt later vandaag aan de beurt.
Nogsteeds heb ik graag nederlandse versies van serie en niet-serie biografiën van de nieuwe personages, alsmede foto's. _________________