Ga je gang en nomineer ze maar, de members mogen straks kiezen
Tot nu toe hebben we 1 nominatie. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik nomineer MissXscofield (aangezien ze hier al vanaf het begin af aan zit) en Kim is ook wel erg aanwezig al best lang... en ook Daantje is best wel een actieve forumer hier _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Waarom niet,, zou ook kunnen van niet omdat ze mod als naam hebben hé,, misschien dan mod & vip ofzo.. maar ik denk het niet _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Naam genomineerde: Minicooper
Waarom je hem/haar nomineert: Omdat het altijd gezellig is dan/
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: Een hoop onzin , maar leuke reactie's en gezellig heid
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: Leuke reactie's
Mag je meerdere mensen nomineren? _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Naam genomineerde: Kimm.
Waarom je hem/haar nomineert: Gezelligheid
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: Vele leuke topic's
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: Leuke reacties en gezelligheid _________________
Naam genomineerde: Eline
Waarom je hem/haar nomineert: Omdat ze een hoop lol maakt op het forum
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: Again een hoop onzin, maar gezelligheid en lol
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: De leuke reactie's natuurlijk _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Leeftijd: 108
Naam genomineerde: daand
Waarom je hem/haar nomineert: omdat hij heel lang al actief is op dit forum en die nooit echt in de steek heeft gelaten. hij heeft ook heel veel gedaan voor forum.
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: veeeeeel! denk te veel om op te noemen xD
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: omdat daan gewoon mijn maatje is! ;d _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Naam genomineerde: Kimm
Waarom je hem/haar nomineert: Omdat ze gewoon geweldig is en altijd leuke post heeft en misschien er niet altijd is, maar wel weer terug is en ze er gewoon al heeel lang is
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: Woei, te veel gezellig heid [a]
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: Omdat ze van mij is _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Naam genomineerde: Daantje.
Waarom je hem/haar nomineert: omdat ze gewoon altijd ergens tevoorschijn komt en ze het altijd gezellig houdt.
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: veel gelach.
tenminste voor mij ;d
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: ze is van mij _________________ **
dan verkies ik bij deze SUPER MARIO, vanwege zijn geweldige spellen op de nintendo consoles! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Naam genomineerde: kelleeeeeeer!
Waarom je hem/haar nomineert: omdat hij altijd zo kellerman is.
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: hij is al een hele lange tijd lid en is pas een keer heel lang niet online geweest. en daar had hij goede reden voor. maar daarna kwam hij weer terug en is nooit meer weg geweest.
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: hij is keller! ;d _________________ **