Er is nu de mogelijkheid om V.I.P. Member te worden
Voor members die veel betekend hebben; zonder wie dit forum niet hetzelfde zou zijn.
Regels:
-Laatste tijd online geweest!
-Belangrijk aandeel hebben gehad in dit forum
Je kunt anderen (of jezelf) hier voordragen.
Dan beslist de Crew of je lid mag worden van deze selecte groep V.I.P. Members!
(Je ranknaam wordt dan verandert in "V.I.P. Member") _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op za okt 11, 2008 3:37 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Jaaa! Leuk idee Ik wil dan wel V.I.P member worden _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Inderdaad, Volgens mij word ik er geen Maar blijven hopen dat je er wel een komt misschien heb ik dan eens geluk !! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Je bent geen Mod, je bent VIP member.
Deze rang is maar voor een aantal members beschikbaar om de exclusiviteit te waarborgen.
Je krijgt dan als Ranknaam:"V.I.P. Member" onder je naam.
En je hebt de mogelijkheid om deze banner te plaatsen.
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Naam genomineerde:
Waarom je hem/haar nomineert:
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum:
Wat maakt hem/haar onvergetelijk:
#Misschien laat ik zelfs wel de leden stemmen wie er V.I.P. wordt, ff kijken hoe het gaat en wie er genomineerd wordt. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Waarom je hem/haar nomineert: nou keller kwam ongeveer gelijk mij op dit forum,,en voor mij en ik denk voor nog een aantal trouwe forummers een onmisbaar persoon geworden whah met zijn comische reacties whaha...het is een gangmaker he
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: hij is vaak te vinden op dit forum en zorgt ervoor dat het forum in leven blijft
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: wat ik al eerder heb vermeld zijn grappige reacties
Maar...daand, kimm, roeiboot en de ander oudjes van het forum ook zonder jullie zou het prisonbreak forum niet zo gezellig zijn! _________________
Over een maand kijk ik wie er allemaal genoteerd is en wordt er een topic gemaakt waarin de leden kunnen stemmen! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Waarom je hem/haar nomineert: nou keller kwam ongeveer gelijk mij op dit forum,,en voor mij en ik denk voor nog een aantal trouwe forummers een onmisbaar persoon geworden whah met zijn comische reacties whaha...het is een gangmaker he
Wat heeft hij/zij betekend voor dit forum: hij is vaak te vinden op dit forum en zorgt ervoor dat het forum in leven blijft
Wat maakt hem/haar onvergetelijk: wat ik al eerder heb vermeld zijn grappige reacties
Maar...daand, kimm, roeiboot en de ander oudjes van het forum ook zonder jullie zou het prisonbreak forum niet zo gezellig zijn!
sluit ik me bij aan... zo te zien is hij al genomineerd,
Er zijn nog wel meer mensen die ik wil nomineren maar die zijn de laatste tijd niet meer aanwezig hier.... _________________