Leeftijd: 108
Nee want hij geeft om Sara.. Hij had er moeite mee om haar te doden dus denk het niet _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ja de meeste mensen al denk ik:) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik dacht sowieso nooit dat ze dood zou gaan, hoewel ik me wel echt afvroeg hoe ze zich ooit uit die situatie ging redden. Ergens kreeg ik ook het idee dat Kellerman echt om haar geeft, omdat hij zei dat 'ie redelijk is en hij haar niet wilde vermoorden. Maar hij moet wel van Kim, anders is hij zelf de pineut..
ja, wat een zootje maken ze ervan he, die kim vind ik sowieso een zak van de eerste orde, zit maar orders uit te delen aan iedereen, maar is te laf om t zelf te doen.. maar eh, wie zegt dat sara dood gaat????ik heb dat niet gelezen hoor!! _________________ went is so hot!!!!!
Niet gelzen, Gezien, ik denk aflevering 12 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Nee, denk niet dat ze dood gaat .
Nogal logisch ook, aangezien iedereen al van alles over volgende afleveringen heeft gezegd enzo .
Maar als je logisch nadenkt, is het ook stom om dr dood te laten gaan. _________________ heartPrisonbreak.
Spoiler:
negalstno drow namrellek, negnirps et maar het tiu rood nethcukv et ne nemok et sol aras weet tnemom dat po gam rethcaz vt ed fo tgaarv ne rued de naa nam nee tmok re
Draai alles om en je kan de spoiler lezen, makkelijker voor mensen die niet willen weten wat er staat