Een zwerver, Amerika gaat failliet, net als Ijsland.
11%
[ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 9
daand
Geplaatst:
di okt 14, 2008 10:10 pm
Prisonbreak.nl Crew
Wie denk jij dat de nieuwe president wordt/moet worden. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zoals het nu gaat denk ik dat Obama het gaat worden. Waar ik me op zich wel in kan vinden. Maar wat krijgt die arme man een stronthoop om op te ruimen straks... blij dat ik niet in zijn schoenen sta. _________________
Maakt niet uit waar je op stemt, dingen blijven toch vaak het zelfde en geschiedenis herhaalt zich steeds al 10duizenden jaren lang, grootschalig en kleinschalig.
Maar als ik zou moeten kiezen Obama, keer een gekleurde president kan interresant zijn, net zoals ik ooit nog wel een gekleurde paus zou willen zien (wat nooit zal gebeuren) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Hopen dat ie het 8 jaar goed doet _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design