ben nog steeds niet verliefd....
en heb dus ook nog steedds geen vriend _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
9 jaar , hoe oud ben je? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Was verliefd op iemand die nu niks meer tegen me zegt omdat het weer goed is met iemand anders. Jaloers kind _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik vind wel iemand erg aantrekkelijk Maar ik ben niet verliefd ofzo _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Leeftijd: 108
Yep, duidelyke symptomen van de ongeneeslyke ziekte 'Hopeloos verliefd'. Sorry Eline maar het uit overduidelyk en niemand op dit forum kan daar wat aan doen.
Het spyt me vreselyk! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dikke discussie over ene Simon hier:P, snapt er hier iemand wat van? _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell