Ja hoor, daar komt Laura weer met haar spelletjes Het volgende spelletje gaat als volgt, je wens moet altijd beginnen met ‘Ik wens’ en je poging tot verpesten met ‘Wens toegestaan, maar’ ^^
Persoon één:
Ik wens dat ik een nieuwe fiets krijg.
Persoon twee:
Wens toegestaan, maar je zal er wel een zwaar ongeluk mee krijgen.
Daarna geef jij een nieuwe wens op =D
Persoon drie:
Zie persoon twee :F:
Gesnapt, gesnopen? Dan zal ik maar alvast beginnen: Ik wens dat ik een hond krijg.
Wens toegestaan, maar je zult je alleen maar vervelen
ik wens dat feyenoord kampioen wordt _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Wens toegestaan, maar je wordt beschuldigd van spieken bij iedereen in een vierkante meter om je heen. Niemand weet hoe je het gedaan hebt (jij ook niet) en wordt opgezadeld met een hoop strafwerk.
Wens toegestaan, maar je wordt beschuldigd van spieken bij iedereen in een vierkante meter om je heen. Niemand weet hoe je het gedaan hebt (jij ook niet) en wordt opgezadeld met een hoop strafwerk.
Ik wens dat ik een nieuwe liefde tegenkom XD
haha geniaal
wens toegestaan alleen bleek dat je geen vrij had en nu bij de rector moest komen wegens spijbelen..
ik wens dat sara nog leeft _________________
I am just linc, linc the sink XD
Wens toegestaan, maar ééntje zal leiden aan hondsdolheid en al snel schuimbekkend over de vloer rollen en na enkele dagen sterft hij aan een pijnlijke dood. Tegen een muur oprennen is ook niet altijd even slim, blijkt maar.
De andere hond bijt je in je arm, jij zal een weekje in het ziekenhuis liggen als hij ondertussen op het dierenkerkhof ligt.
Je moet nog een wens verzinnen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design