heb jij een leuke aparte hobby??
vertel er ff in het kort wat over (niet te lang want dan wordt het saai )
en eindig ff voor de aardigheid je bericht met 'wat is jouwn hobby? '
wat is jouwn hobby? _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Mijn hobby is Tumbling Dat is een soort springkussen, alleen dan iets van 25 meter lang, en 3 meter breed, en kan je allerlei turnoefeningen op doen ^^ Ik zit er nu ruim een jaar op, en het verveeld niet
Verplaatst _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Kinball.
Moet je met een MEGA grote bal gaan volleyballen of je kunt er mee gooien. De bal is heel licht en die is bijna even groot als mij. Echt grappig wat je allemaal met die bal kan doen. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
lijkt me leuk joh kinball...
mijn hobby is jeugdbrandweer.. het is zeg maar een voor proefje op de brandweer.. we doen meej aan wedstrijden enzo je moet dan een brand blussen, de brand is dan een lichtslang met vlamborden enzo, het gaat er dan om wie het snelste en veiligste de brand blust (je moet je aan veel regels en dinge houden) Het is hadstikke leuk en gezellig
wat is jouwn hobby? _________________ kellerman: What is that, Faith?
Mijn hobby is schieten. Met echte kogels ja, maar niet op mensen, op een kaart. Ik kan kiezen uit pistool, karabijn of geweer (voorlopig nog klein kaliber .22) maar leg me voornamelijk toe op het karabijnschieten. Waarschijnlijk ga ik in het najaar voorzichtig beginnen met wedstrijden, eens zien of dat lukt. Maar ik doe het eigenlijk vooral omdat ik het leuk vind, niet om de beste te zijn. Verbazend hoe rustgevend schieten kan zijn.
Wat is jouw hobby?
('jouwn' is geen Nederlands als ik het goed heb ) _________________
whahah boeie ..msn taal he!!
leuk trouwens schiete.. heb ik ook een keer gedaan..egt(jaja echt met ch) moeilijk maar wel leuk _________________ kellerman: What is that, Faith?
Ja ik ook.. paardryden.. lekker gewoon _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Paarden zijn Cool _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Paarde zijn wel lief!! teminste sommige
mijn hobby is ook tennisse hoor en dat is niet saai is juist heel leuk _________________ kellerman: What is that, Faith?
haha jah idd maar niet alle aparte hobby's zijn leuk en tennisse is leuk (H) _________________ kellerman: What is that, Faith?
Tang Soo Do dat is mijn hobby ng nooit van gehoord zeker?
dat is een koreaanse gevechtskunst heel erg leuk
_________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!