Zoek je een plaatje van bepaalde personages bij elkaar, een foto van Lincoln tijdens de Riott of Tweener op het moment dat hij Fox River binnenkomt? Of juist van de acteurs uit bepaalde films of een foto van de producer van Prison Break?
Alles kun je hier vragen en ik zal mijn best doen een goede foto voor je op te zoeken
Wil je een bepaalde bewerkte foto, dan kan je dat hier ook posten, dan zal ik kijken of ik tijd en en of ik wat voor je kan doen.
Ook zal ik graag JustMeLizz helpen als ze er niet is
(als dat goed is teminste ) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Graag gezocht _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Wat is er mis mee? volgens mij doen alle links het gewoon, ze zijn van andere sites afgehaalt... als de fotos het niet doen kan ik het ook ff niet helpen, ik zoek nog wel een X andere _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dat komt omdat je ze van wentworthmilleronline hebt gehaald. Die willen geen hotlinking, dus het direct doorlinken naar plaatjes richting hun site, omdat het hun extra dataverkeer kost. Daarom hebben ze dat geblokkeerd en doen de plaatjes het niet als je ze linkt.
Ik zoek nog wel een X andere... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
-ik wil graag een foto van het moment waarop Sara Kellerman met de strijkbout te lijf gaat
-en graag een avatar die op dit topic past, met een plaatje van Kellerman uit seizoen 2 (bv. die Lizz in het fotozoektopic gezet heeft)