Aan alle creabea's op dit forum, ik zelf ben niet zo handig met programma'tjes enzo dus daarom;
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij uit de aflevering Bolshoi Booze seizoen 2 een bewegend avatar dingetje kan maken.
Het gaat om het volgende beeld;
Michael kijkt op dat moment naar beneden en in een paar seconde kijkt hij recht de camera in. Ik vind dit een super mooi shot...en zou het graag in me avatar hebben....
Mn videokaart is stuk en zit dus noodgedwongen op mn laptop.
Komende 2 weken geen mogelijkheid.
Als mn videokaar terug is gewoon nog een berichtje sturen als verder nog niemand het gedaan heeft.
Suc6. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb het programma er niet meer voor. Vind zelf ook heel jammer, kan ik geen bewegende arts meer maken
Ik zal proberen om een ander programma te downloaden. Maar ik help je met plezier. Ik zeg wel als ik bezig ben xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.