Ja dat hoop ik ook, hoop ook dat ze het alleen van s1 maken, want als ze alle seizoenen in die game willen verwerken dan gaat het allemaal veel te snel. EN ik hoop dat je vrij kun rond lopen in die gevangenis ( voor zo ver het mogelijk is om in een gevangenis vrij rond te lopen ) _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Leeftijd: 107
hahah, klopt.
maar het zou best dom zijn als ze alle seizoenen
nu al meteen in de game verwerken.
waarom niet per seizoen een game, maken ze ook
nog meer winst. en is het leuker voor ons xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
denk niet dat ze van alle seizoenen een game gaan maken, denk dat dit gewoon de enige word, maar ik hoop natuurlijk op meer _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Hoop ook dat je vrij rond kunt lopen (voor zover het kan idd)
K hoop niet dat het zo'n sims achtig iets word, dat je iets aanklikt bijvoorbeeld het toilet en dan van die opties krijgt bijvoorbeeld; Open het toilet, ga naar het toilet of spoel de drugs van sucre door het toilet xD haha
Nouja niet zo maar zoiets dan, Ik hoop het niet maar ik heb wel het idee dat het zoiets kan worden _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
ik hoop het ook niet, want dan staat alles al
voorgedaan.
ik wil dat je bij het spel ook moet nadenken.
dat is wel het leukste _________________ **
Hoop ook dat je vrij rond kunt lopen (voor zover het kan idd)
K hoop niet dat het zo'n sims achtig iets word, dat je iets aanklikt bijvoorbeeld het toilet en dan van die opties krijgt bijvoorbeeld; Open het toilet, ga naar het toilet of spoel de drugs van sucre door het toilet xD haha
Nouja niet zo maar zoiets dan, Ik hoop het niet maar ik heb wel het idee dat het zoiets kan worden
Denk niet dat het een soort van sims word. Ik denk dat het net zoiets als het spel van Lost word, hoop wel dat ze het wat moeilijker maken en dat het spel wat langer duurt dan Lost. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Ik weet niet hoe dat spel van Lost gaat, maar als je net als bijv. GTA vrij rond kan lopen en ook andere kleine missies enzo kan doen ipv het verhaal de hele tijd volgen. Heb er echt zin in _________________ Be the change you want to see in the world
Ik weet niet hoe dat spel van Lost gaat, maar als je net als bijv. GTA vrij rond kan lopen en ook andere kleine missies enzo kan doen ipv het verhaal de hele tijd volgen. Heb er echt zin in
Bij lost kun je ook vrij rond lopen op het strand en je kunt vrij rond lopen in de bunker en een klein beetje daarbuiten. Je bent niet verplicht om de missies te spelen.
Lijkt me daarom ook super vet als je een beetje vrij kunt lopen in de gevangenis en bijvoorbeeld buiten op de luchtplaats. En zou idd erg vet zijn als je kleine missies zou kunnen doen bijvoorbeeld dat je van andere gevangenen een missie aan neemt en dat je dan iets moet stelen van iemand. Hoop dat ie mooi word _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Ja klopt, als het goed is komt ie uit op de ps3, x360 en op de pc.
Ben echt zoooooooooooo benieuwd naar het spel, jammer dat er nog geen screenshots te zien zijn _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
ik koop het spel pas wanneer ik screenshots heb gezien,
en weet dat het goede kwaliteit is xD _________________ **
Ik ga hem denk ik eerst downloaden Maar daarna ook kopen, want een CDtje erbij staat natuurlijk mooier _________________ Be the change you want to see in the world
Voor alle Prison Break liefhebbers die er maar geen genoeg van kunnen krijgen. Er is een officiele Prison Break - The Conspiracy hyves opgericht, hier kun je als eerste nieuws over de game lezen, nieuwe screenshots van de game bekijken enzovoorts. Zo ben je als eerste op de hoogte van al het nieuws rondom deze game en blijf je up to date. Wordt vrienden via: http://prisonbreak-degame.hyves.nl/ en mis niks!