Het was geen spectakel vond ik zelf...
het was meer voorbereiding op de episode Sweet Caroline
wel jammer van C-Note _________________ Gretchen: '' whats so funny ?''
LJ: '' you, thinking you can outsmart my uncle''
Vond het wel een coole ep. dat van C-note is echt zielig en bruce hielp sara _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Jaa idd t-bag en bellick int zelfde vliegtuig.. xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hoe kunnen jullie al gekeken hebben??? peekvid en pbseason2.com hebben hem er nog niet eens opstaan , tv-videonet wel, maar daar is het zo druk dat het filpje veel te langzaam oplaad... steeds kan ik 10 sec kijken en dan heeft ie weer 2 min nodig om de volgende procent te laden...stuurt iemand alsjeblieft snel een pbtje om door te geven waar je de nieuwste afl kan zien??? ik wil mijn shot!!!!!!! _________________ went is so hot!!!!!
hoe kunnen jullie al gekeken hebben??? peekvid en pbseason2.com hebben hem er nog niet eens opstaan , tv-videonet wel, maar daar is het zo druk dat het filpje veel te langzaam oplaad... steeds kan ik 10 sec kijken en dan heeft ie weer 2 min nodig om de volgende procent te laden...stuurt iemand alsjeblieft snel een pbtje om door te geven waar je de nieuwste afl kan zien??? ik wil mijn shot!!!!!!!
daar zal ik hem ook niet op kyke.. dat is k*t.. kyk hem op de site van foxriver dan enter site.. dan zie je media staan.. daaronder seizoen 2 klik je daar op en dan kryg je alle ep. 18 staat er ook al op.. die staat er meestal eind v.d morge/smiddags op _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Laatst aangepast door lana op di feb 27, 2007 10:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Wow, wat een aflevering
Ik vind C-note echt zielig... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Leeftijd: 107
Omdat die gast niet het goede antwoord gaf op Mike's vraag.
En C-note hangt zichzelf op omdat Mahone dat beveelt. Anders gaat Mahone zijn familie pijn doen, wel dat Mahone dat zelf niet wilt. Maar hij zou het wel doen
Ik vind het ook egt kei zielig voor C-note Hij helemaal zeggen tegen zijn vrouw dat zij tegen zijn dochter moet zeggen dat het hem spijt. Egt zoo zielig _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Je kan ook op peekvid kijken _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Het is spam die site. Je mag hem eigenlijk helemaal niet zeggen hierop
Of heb ik dat nu fout ? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Zou iemand hem dan willen PBen... dat zou ik erg op prijs stellen.. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....