Brash Entertainment is bezig met het ontwikkelen van een Prison Break game voor de playstation 3 en xbox 360, dit meldde een woordvoerder van het bedrijf. Op meer informatie moeten we nog even wachten de releasedatum van de game is wel bekend, deze staat gepland voor februari 2009. _________________
Hoop dat het geen flop wordt zoals alle andere games gebasseerd op series en films.
90% van alle op films en series gebasseerde spellen floppen vaak om de volgende reden:
Game developers die games maken van series/films, zijn teveel gericht op nieuwe technologie om een spel zo mooi en realistisch mogelijk te maken betreft graphics, waardoor ze minder richten op dingen zoals gameplay en fun.
Ook is het vrijwel onmogelijk om een goede prison break game te maken, of je krijgt heel erg een splintercell achtige game waar je niet in mag moorden maar alleen maar sluipen (wat saai is, want in dat soort spellen is het juist gaaf om zowel te sluipen als te moorden).
Maar goed ben benieuwd _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Leeftijd: 17
Kellerman schreef:
Hoop dat het geen flop wordt zoals alle andere games gebasseerd op series en films.
90% van alle op films en series gebasseerde spellen floppen vaak om de volgende reden:
Game developers die games maken van series/films, zijn teveel gericht op nieuwe technologie om een spel zo mooi en realistisch mogelijk te maken betreft graphics, waardoor ze minder richten op dingen zoals gameplay en fun.
Ook is het vrijwel onmogelijk om een goede prison break game te maken, of je krijgt heel erg een splintercell achtige game waar je niet in mag moorden maar alleen maar sluipen (wat saai is, want in dat soort spellen is het juist gaaf om zowel te sluipen als te moorden).
Maar goed ben benieuwd
Tja, ik hoop idd dat het niet zoiets als splintercell soort word.
Moet wel uit 4 hoofdstukken bestaan (Gevangenis, uitbraak, sona, en dan nieuwe seizoen) Hoop dat dat er toch wel invoor komt, achja ik heb jammer genoeg geen PS3 (of xbox). Maarja zal hem wel keer zien :>
Hoop dat die wel goed word, achja we zullen moeten afwachten
Maar goed ben benieuwd
Tja, ik hoop idd dat het niet zoiets als splintercell soort word.
Moet wel uit 4 hoofdstukken bestaan (Gevangenis, uitbraak, sona, en dan nieuwe seizoen) Hoop dat dat er toch wel invoor komt, achja ik heb jammer genoeg geen PS3 (of xbox). Maarja zal hem wel keer zien :>
Hoop dat die wel goed word, achja we zullen moeten afwachten
word in de serie dan veel gemoord ? (door Michael allesinds) . nee toch?
dus het word heus geen echt schietspel zoals jij zou willen. maar meer sluipwerk denk ik komt er in voor en zo van die dingen, dus volgens mij zeker geen moord/schietspel _________________
Tenzij je met verschillende karakters zult kunnen spelen zoals T-Bag, Kellerman of Mahone.
Dan zal er wel gemoord worden.
Dat zou ook wel vet zijn, maar zoals al vermeld is series/films die naar games worden gebracht floppen meestal, kijk naar Lost the game.
Ik denk dat het spel over siezoen 1 zou gaan anders word het te veel voor 1 spel als je b.v seizoen 1 tot 4 zou doen dan zou alles denk k heel snel gaan. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Ik heb alleen een PS2 en een computer, als hij alleen op de PS3 en de Xbox360 uitkomt is dat jammer.
Ik heb vernomen dat ie op de PS3 uitkomt. PS2 weet ik niet _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik hoop echt dat er een game komt, maar ik betwijfel het. Op de site van Brash Entertainment is hier helemaal niks over te lezen, terwijl er al informatie is te vinden over spellen waarvan de releasedate nog niet eens vaststaat en spellen die later uit zullen komen dan Prison Break dat zou moeten doen. het spel van Saw staat bijvoorbeeld gepland voor oktober en daar staat wel al info over maar over PB nog niet, dus het lijkt me sterk.
Ik hoop echt dat er een game komt, maar ik betwijfel het. Op de site van Brash Entertainment is hier helemaal niks over te lezen, terwijl er al informatie is te vinden over spellen waarvan de releasedate nog niet eens vaststaat en spellen die later uit zullen komen dan Prison Break dat zou moeten doen. het spel van Saw staat bijvoorbeeld gepland voor oktober en daar staat wel al info over maar over PB nog niet, dus het lijkt me sterk.
Ik hoop wel dat het later nog uitkomt.
Deze game gaat wel dergelijk uitkomen, de geplande release was februari 2009.
Als ie net zo word als Lost dan ga ik hem niet kopen, films overzetten naar games werkt niet en wordt meestal nooit goed gedaan. Hij komt uit voor de XBOX360 en de PS3. Ik heb ze alle twee dus hoef geen keus te maken mocht ik de game willen kopen. De game toont geen nieuw verhaal maar seizoen 1van Prison Break. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Ik ga hem zekers weten kopen
maak niet hoe die is
past goed bij me PB colectie:D
Zonde van je geld als die 64 euro kost en de game is bagger vind je niet? _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
precies en op de officiele site van Brash entertainment staat er ook helemaal niks over terwijl er voor alle andere games van hun aankondigingen op staan, dat ze er mee bezig zijn, of hoe ver ze zijn of wanneer het uitkomt of zo
Echt leuk dat er een game van PB komt Ik ga hem ook zeker kopen, zo'n grote flop zal het ook wel niet worden.. _________________ Be the change you want to see in the world
Jammer.. Dan denk ik ook niet dat ie heel snel zal komen, want meestal weet je toch al een tijdje van tevoren wanneer een game uitkomt. _________________ Be the change you want to see in the world