Sorry als het verkeerd is als ik een topic maak, ik zag wel een topic over episode 5 ondertitels waar misschien een discussie over episode 5 instond, maar er stond ook een sneek peak van episode 6 in, en ik wil daar niks over weten, daarom dus deze topic
Ik vond aflevering 5 echt goed, zeker het einde, dat ze erachter kwamen van die foto, het inbreken met die lift, die inkt enzo, echt geniaal bedacht, nja gretchen eruit, t-bag in problemen over scylla, mahone achter die gast van the company aan, kan niet wachten op aflevering zes wat er gaat gebeuren
Was een mooie aflevering.
Ook wel goed verzonnen met het schoonmaken en dan die kluis openboren _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
Is al een topic van , en die sneak peak staat er gewoon als een weetje , want over die sneak peak is ergens anders al een topic , hoewel ik eerst was Op mijn topic word dus niet gesproken over die sneak peak ; Het was gewoon een weetje omdat ik het als eerste vond en daar geen topic heb van gemaakt ! Maar laat dit topic maar staan Vind dit nie zo erg Maar let erop voor de volgende aflevering , Zal waarschijnlijk op de andere topic worden besproken _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Was een mooie aflevering.
Ook wel goed verzonnen met het schoonmaken en dan die kluis openboren
Vond ik ook zalig maar het was wel nogal Toevalig dat de man zooo traaaag die kluis opendeed vond ik Anders was dit weer eens een top aflevering ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...