Leeftijd: 107
Morgen komt er jammer genoeg geen nieuwe aflevering van Prison Break, waar iedereen natuurlijk wel van uit ging.
Quote:
Op 27 januari is vooralsnog de laatste aflevering uitgezonden. Het is nog niet duidelijk wanneer Prison Break weer verder gaat bij RTL 5. Houd de site in de gaten!
Het programma van morgen ziet er zo uit:
20:30 CSI: Miami
21:25 House
22:20 Burn Notice
Prison Break wordt dus tijdelijk [niemand weet tot wanneer] vervangen door House. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Grrrr
stomme rtl _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ja, dat slaat nergens op ze kunnen toch makkelijk uitzenden tot e16 en dan een stop doen. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Ja, dat slaat nergens op ze kunnen toch makkelijk uitzenden tot e16 en dan een stop doen.
Ja precies, ondanks ik alles tot 16 gezien heb was het wel rolex dat je op rtl 5 iedere week weer een alf. kon zien _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik heb ook al tot e16 gezien maar vond het idd wel leuk om iedere week even te zien. Ik vind da rtl nou gwn onlogisch bezig is. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
Leeftijd: 107
ja ik heb dus nog niet tot episode 16 gekeken.
dus ik moet extra lang wachten.
haat aan rtl! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
( P.S de Prison Break Poll op de voorpagina klopt niet er staat vind je het jammer dat s5 het laatste seizoen is maar dat moet denk ik s4 zijn, en de antwoorden die je kunt kiezen kloppen dan ook niet want dr staat ja: ja ik vind het jammer ik wil een s6. Ik zeg het maar even misschien kunnen de mods het even veranderen ) _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]