In de toespraak van gisteren had Matt Olmstead ook iets te zeggen over de eventuele spin-off.
“Er is geen plan voor een spin-off. We hadden een spin-off script gemaakt voor een karakter uit seizoen drie,” vertelde Olmstead in reactie op de vraag van "The Deadblot News". “Het script ging om een vrouwelijk karakter, en het zou moeten uitlopen op een vrouwelijke gevangenis serie.”
“Maar er waren veel obstakels. We hadden geen actrice, er was de schrijvers staking en toen we weer begonnen was de serie al in zijn laatste seizoen. De serie "The Sarah Conner Chronicles" deed het ook niet zo goed en er zijn nog wel veel andere redenen waarom we het spin-off project met rust hebben gelaten. Maar misschien slaat het vuur wel weer aan, maar daar reken ik niet op. Mijn dagen zijn namelijk niet gebaseerd op dit idee en voor mij is de serie gewoon afgelopen.”
Matt vertelde dat er nergens aan gewerkt word en dat dit waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren, maar het idee is nog niet officieel dood. “Het project ligt op de grond, maar de benen bewegen nog en het hart klopt.”
Ik vind het wel een beetje jammer...
Maar ook niet zo heel erg omdat het toch alleen gretchen zou worden... _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
idd vind het niet heeeeeeeerl jammer, maar had het wel leuk gevonden als het er wel kwam. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
dat idee heb ik ook ja xD _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
Haha achja, ja mij boeit het ook niet zo, prison break is prison break niet als de characters van nu er niet inzitten, dus het is maar goed dat het zo eindigt
Ik zou het ook fijn vinden als het zo eindigt, zonder spinnoff. Eigelikk zou ik willen dat ze verder gingen met S5 maja lijkt me niet dat het gaat gebeuren jmmr... _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Ik zou het ook fijn vinden als het zo eindigt, zonder spinnoff. Eigelikk zou ik willen dat ze verder gingen met S5 maja lijkt me niet dat het gaat gebeuren jmmr...
Helemaal mee eens het einde was heel mooi en een S5 past niet bij e22 maar kzou het wel graag willen , dat het dan gaat over hoe ze dan leven enz
IB _________________ Seizoen 4 Episode 22
De mooiste Afl ooit
X x x X