De prijs ?
€69,99 _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
Leeftijd: 107
maar je kan hem wel reserveren xD
dat betekend dat hij al eigenlijk van jou is,
je moet alleen nog even wachten en dan
betalen. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Idd.. wat kim zegt _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
nouuuu. eigenlijk heb je er toch wel wat aan.
stel nou dat iedereen die meteen gaat kopen.
dan is die dadelijk uitverkocht als jij er dan
eindelijk bent met je centjes. als je hem nu had
gereserveert, was er sowieso eentje voor jou
achtergebleven
ja klopt, ik wacht op een multipack. waar ik ze
allemaal tegelijk kan kopen. xD _________________ **
Ik had dat idd al vermeld bij het topic "vragen"
Maar het is beter dat het op de voorpagina staat ;)
Maar bij Media Markt kost die denk ik echt niet 70 euro hoor, denk rond 50/55 euro. Bol.com is altijd absurd hoog in die prijsen. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
achtergebleven
je bent ook wel erg dom als je daarmee te laat bent, en vóóral als je op dit prisonbreak forum actief bent als 1 van de grootste diehards van nl _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik wacht ook nog een jaartje denk ik xD
€70 is wel erg duur...
zoveel heb ik er niet voor over. _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
Mario schreef:
Kimm. schreef:
achtergebleven
je bent ook wel erg dom als je daarmee te laat bent, en vóóral als je op dit prisonbreak forum actief bent als 1 van de grootste diehards van nl
luister schatje, ik zei: 'stel nou'
tuurlijk ga ik niet te laat zijn man. ik ga gewoon bivakeren
voor de deur
hahaha xD _________________ **
Maar het is beter dat het op de voorpagina staat
Maar bij Media Markt kost die denk ik echt niet 70 euro hoor, denk rond 50/55 euro. Bol.com is altijd absurd hoog in die prijsen.
Valt wel mee bij bol
Bij seizoen 1,2 en zelf bij 3 was ie aan het begin ook zo duur.
Denk niet dat ie bij de mediamarkt meteen al een stuk goedkoper is. _________________ Micheal Scofield: "Be the change you want to see in the world" Michael Scofield: "Because we are, we're free now, finally, we're free"
Maar het is beter dat het op de voorpagina staat ;)
Maar bij Media Markt kost die denk ik echt niet 70 euro hoor, denk rond 50/55 euro. Bol.com is altijd absurd hoog in die prijsen.
FRS is net zo duur
Ik werk bij de FRS dus ik krijg ook nog 20% korting, dan kijk ik gwn waar ik hem het goedkoopst kan krijgen. Maar ik ga hem wel zeker kopen op de dag dat ie uitkomt ( 2 sep ) _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]
MENSEN!! ik heb een paar dagen terug prison break 4 besteld op een site waar ie €60,- euro was. en nu kwam ik gister bij de Makro, daar was ie €54,-!!! incl BTW!!!
we kunnen de bestelling niet afzeggen dus das mooi bale, maar jullie kunnen het nog wel goed doen please geef geen €70,- uit als het voor €20,- minder kan!!!!
[b]PLEASE READ THIS!!!!![/b]
Final break is al vanaf afgelopen zaterdag (28-11-09) te koop, heb hem zelf ook al gekocht. _________________ [b]''Prison Break'' gone but not forgotten[b]