Wat vinden jullie van Seizoen 5 tot nu toe?

In dit onderdeel kan seizoen 5, het nieuwste prison break seizoen besproken worden!

Moderators: lana, Prisonbreak.nl Management, Prisonbreak.nl Mods

Plaats reactie
Just
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin
Contacteer:

Wat vinden jullie van Seizoen 5 tot nu toe?

Bericht door Just » ma apr 10, 2017 10:44 am

Seizoen vijf is inmiddels een weekje gestart en de eerst aflevering zit er al weer op.
Wat vinden jullie tot nu toe van het nieuwe seizoen?

Jennifer
Prisoner

Re: Wat vinden jullie van Seizoen 5 tot nu toe?

Bericht door Jennifer » ma apr 10, 2017 12:51 pm

Fantastisch! Vertrouw T-Bag alleen voor geen meter ! :D

minicooper
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Bericht door minicooper » wo apr 12, 2017 7:04 pm

Gaaf! Verhaallijn van Linc en Sara vind ik wel sterk. Ook T-bag is interessant maar niet helemaal de oude in episode 1. Alleen toen Sucre zo plots voor de deur stond kreeg ik het gevoel dat het allemaal in hoog tempo zal gaan dit seizoen. Jammer, ik had graag meer achtergrond verhaal gezien.
Ben benieuwd welke rol Kellerman gaat spelen in dit seizoen!

MisSxScofield
Lincoln Burrows
Lincoln Burrows
Contacteer:

Bericht door MisSxScofield » do apr 20, 2017 11:11 am

Kan ik nog niet over oordelen, ik heb jammer genoeg nog niet een aflevering gezien.

Xystus
Wyatt
Wyatt

Bericht door Xystus » do apr 20, 2017 3:10 pm

Vind het opzich wel redelijk, vind enkel redelijk vlug verlopen

AbruzziJohn
Cardholder
Cardholder

Bericht door AbruzziJohn » zo apr 30, 2017 5:09 pm

minicooper schreef:
wo apr 12, 2017 7:04 pm
Gaaf! Verhaallijn van Linc en Sara vind ik wel sterk. Ook T-bag is interessant maar niet helemaal de oude in episode 1. Alleen toen Sucre zo plots voor de deur stond kreeg ik het gevoel dat het allemaal in hoog tempo zal gaan dit seizoen. Jammer, ik had graag meer achtergrond verhaal gezien.

grrrr, ik weet het en weet ook wat met hem staat te gebeuren, maar mag nog niets zeggen, anders verpest ik het voor jullie allen :shock:
Heb afgelopen woensdag aflevering 4 gezien en ik vind 9 veelste weinig afleveringen, ik hoop dat er nog 13 bij komen maar volgens mij gaat dat niet gebeuren vrees ik???
Het weet me nog steeds wel te boeien en eigenlijk wil je alles gewoon in 1 keer zien. Ik weet alleen niet of ze alle vragen(en daar heb ik genoeg van, want bijna elke aflevering roept vragen op) in 9 episodes kunnen gaan beantwoorden. Qua tempo: soms gaat het te langzaam en denk ik: schiet op....Michael in het Jemenitisch horen praten vind ik wel grappig en de scènes die opgenomen zijn in Marokko en Jemen moeten voorstellen hebben ze ook goed neergezet. Sfeer is er wel, spanning ook volop.

T-bag is T-bag, haha met zijn superarm nu(wat minicooper ook schrijft: hij is anders, niet helemaal zoals in de oude afleveringen vind ik). Ik denk dat de man van Sarah iemand is die supergoed in de gaten gehouden moet worden, wayyy supergoed......(kan het ook superfoouuut hebben, maar denk het niet).

Lientje
Cameron
Cameron

Bericht door Lientje » do mei 04, 2017 1:24 pm

Helemaal super! Alleen in Belgie word het pas in het najaar uitgezonden, dus kijk ik wél, maar zonder ondertitel wat soms best lastig is.
Maar helemaal geweldig <3 Helemaal blij!

Lientje
Cameron
Cameron

Bericht door Lientje » do mei 04, 2017 1:28 pm

AbruzziJohn schreef:
zo apr 30, 2017 5:09 pm
minicooper schreef:
wo apr 12, 2017 7:04 pm

grrrr, ik weet het en weet ook wat met hem staat te gebeuren, maar mag nog niets zeggen, anders verpest ik het voor jullie allen :shock:
Heb afgelopen woensdag aflevering 4 gezien en ik vind 9 veelste weinig afleveringen, ik hoop dat er nog 13 bij komen maar volgens mij gaat dat niet gebeuren vrees ik???
Het weet me nog steeds wel te boeien en eigenlijk wil je alles gewoon in 1 keer zien. Ik weet alleen niet of ze alle vragen(en daar heb ik genoeg van, want bijna elke aflevering roept vragen op) in 9 episodes kunnen gaan beantwoorden. Qua tempo: soms gaat het te langzaam en denk ik: schiet op....Michael in het Jemenitisch horen praten vind ik wel grappig en de scènes die opgenomen zijn in Marokko en Jemen moeten voorstellen hebben ze ook goed neergezet. Sfeer is er wel, spanning ook volop.

T-bag is T-bag, haha met zijn superarm nu(wat minicooper ook schrijft: hij is anders, niet helemaal zoals in de oude afleveringen vind ik). Ik denk dat de man van Sarah iemand is die supergoed in de gaten gehouden moet worden, wayyy supergoed......(kan het ook superfoouuut hebben, maar denk het niet).

Ik vind het raar dat T-Bag (als je naar zń strafblad kijkt) vrij is gelaten. En Micheal is ook niet meer de Michael die we kennen van vroeger heb ik idee... :roll:

AbruzziJohn
Cardholder
Cardholder

Bericht door AbruzziJohn » vr mei 05, 2017 11:35 am

Misschien is T-Bag wel 'uitgekocht' in plaats van zomaar vrijgelaten, of heeft een 'pardon' gekregen om uit te zoeken wat er nu allemaal gebeurt? Alles kan. Ik vond Michael na Sona wat veranderd qua karakter en gedrag.
Vind alleen zo jammer dat John Abruzzi te vroeg is neergeknald, hij had ook een heel interessant personage kunnen spelen in de rest van de seizoenen inclusief dit seizoen.

marcr
Prisoner

Bericht door marcr » zo jun 04, 2017 9:25 am

Ik kan helaas nu pas starten met het kijken van seizoen 5. Ik heb Ziggo en kan FOXTV kijken, maar ik kan helaas aflevering 1 t/m 5 niet meer zien op dit moment. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan zien of voor mijn part ergens kan kopen?

AbruzziJohn
Cardholder
Cardholder

Bericht door AbruzziJohn » zo jun 04, 2017 11:20 pm

Waaaaaah, het is overrrrr en afgelopen, jammer, jammer.

Laatste paar minuten van de laatste aflevering was auu(die voelde je tot je botten). Man wat een haat voelde je en net alsof een tijger iemand aan stukken scheurde, alleen het was, neh ik zeg niets.
Mijn voorspelling over de man van Sarah was juist, gluiperd en ik snap niet dat je daar intuint en daarna nog es. Vond die vent al in het begin eng en nog steeds.
Het laat toch een kleine opening naar een seizoen 6 toe. Misschien over 7 jaar weer? Wie weet :D
Of over 20 jaar, maar dan als oudjes :lol:

Plaats reactie