Michael gaat met de gewonde Lincoln naar Nika toe, daar behandelt hij zijn broer. Daarna laat hij hem daar achter om de auto weer terug te halen.
Brad Bellick en Roy Geary vormen een team, nadat ze hun ruzie uitgevochten hadden, om de ontsnapte gevangen op te pakken.
Fernando Sucre hoort van zijn broer dat zijn vriendin gaat trouwen met Hector. Hij gaat naar hem toe en daar hoort hij dat het huwelijk in Las Vegas is.
C-Note belt naar zijn vrouw om wat af te spreken. Hij gaat naar de school van zijn dochter en zegt tegen haar dat ze aan haar moeder moet vragen of zij hem vertrouwt en heeft begrepen, als antwoord moet ze dan om 7 uur de verandalicht al aan zetten.
Michael voert samen met Lincoln een van zijn plannen uit zodat het lijkt dat ze met de auto zijn verongelukt.
De FBI onderzoekt het ongeval, de FBI gaat ervan uit dat Michael en Lincoln dood zijn.
Brad Bellick en Roy Geary zien Michael en Lincoln in de auto stappen met Nika.
Ik ken meer spoilers, omdat ik namelijk alle afleveringen al heb gezien t/m aflevering 12. Maar aflevering 13 is de 'Fall Final', dus dan komt PB een hele tijd niet meer, tot in februari/maart. Weet iemand of dat in Nederland ook zo is?
Want het wordt egt vet spannend. _________________ There's a plan to make this right.
Dit is een spoiler voor de aflevering in nederland, er staan er ook op het forum voor de afleveringen in amerika, Wat ze in nederland doen is nog niet bekend _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik ken meer spoilers, omdat ik namelijk alle afleveringen al heb gezien t/m aflevering 12. Maar aflevering 13 is de 'Fall Final', dus dan komt PB een hele tijd niet meer, tot in februari/maart. Weet iemand of dat in Nederland ook zo is?
Want het wordt egt vet spannend.
in nl zenden ze denk ik gwoon tot 13 uit.. en denk dat als in amerika weer een aantal afleveringen zyn uitgezonden.. dat ze in nl ook weer gaan uitzenden.. maar weet niet zeker _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.