De vluchtelingen proberen opnieuw contact te maken met hun familie terwijl Michael en Lincoln hun reis naar Mexico hervatten. Michael vindt dingen over Mahone uit. Sara komt erachter wat de origami zwanen betekenen, maar Kellerman en Mahone ook.
Jaa ze zat donderdag al te puzzelen op die zwaantjes En ik was echt geshockt toen ik ontdekte dat Mahone en Kellerman ook weer contact hebben! Maar naderhand is dat wel weer begrijpelijk want iedereen schijnt met iedereen contacten te hebben haha.
(oja en ik wil niet lastig doen, maar je bent afl 8 nog vergeten te posten )
ik vind seizoen twee eigenlijk ook wel vet miet zoals iedereen zecht van jah het word al minder ofzo meestal is dat ook wel zo met 2e delen maar toch ik blijf altijd geboeid () ik heb geen zin in de winterstop ooh man daar word ik alleen maar zeuachtig van mja!!!
Ag we zijn al een poosje onderweg... Of bedoel je in Nederland? Daar heb ik ook geen zin in, had net het goede voornemen om het alleen nog maar in NL te volgen. Dan weten jullie alles al en heb ik alle spanning nog tegoed... Maarja, dat zal wel niet lukken...