heb t gisteren gekeken,was geen beste wedstrijd van oranje,maar wel een superspannende en dan scoort rigters ook nog in 89e minuut!!!!De penalty''s waren echt bizar.echt super spannend.
Gelukkig hebben ze gewonnen en spelen ze zaterdag de finale! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
ik zat echt zo op de bank van JAA aah damn nee (als se weer eens miste) en toen JAAAAAAAAAAAAAAAA de penalty's bahbah altyd spannend maargoed moest toch nog even aan Ryan Donk denke... so zielig _________________ No one can outrun their destiny..
Ja idd, dat was sneu.. xD
Ik vond het ook zó spannend, durfde niet te kijken, rende iedere keer de kamer in en uit.. Maarrr we zijn door!
Nog een filmpje dat ik jullie niet onthouden wil, mss hebben jullie het al gezien, maargoed.. http://www.youtube.com/watch?v=bMETkwtov6k _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Jahaa, ymke kijkt (voor de verandering) eventjes mee naar de tv over haar laptop heen (wat niet nodig was want mijn stiefvader en -broertjes sprongen (en gilden) een gat in de lucht), en zag dat het 1-0 was voor oranje!!!
Op naar de 2-0! _________________
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
VET INGEMAAKT _________________