hey hey,,
hier een topic over voetbal in het algemeen...
woensdagavond speelt nederland tegen engeland,, zijn er nog mensen die ernaar gaan kijken of niet..? wat voor wedstrijd zal het worden denk je..?
ik ga wel ff kijken,, ik denk dat het wel spannend wordt,, de engelse vink altijd wel goed spelen,, het wk 06 vonk wel beetje minder bij hun,, vooral beckham,, maar die speelt niet meer voor engeland,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Niet mijn ding dat voetbal al voetbal ik wel 2 keer per jaar op een veldje met wat lui, maar is en blijft zeldzaam _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Nee sorry, ik kijk alleen als Duitsland speelt :p
Maar serieus: ik ben woensdagavond toch niet thuis. En als ik er wel was ging ik verder met seizoen 3 van 24... voetbal vind ik niet zo boeiend. _________________
Ik niet, voetbal is niet echt mijn sport... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
wentworth miller <333
Als je het spelletje gaat ontleden dan is het gewoon een domme sport, maar dat is bij meer sporten zo. (22 mensen die achter een bal aanlopen en tussen 4 palen moeten scoren)
Ik ben gek op voetbal, als ik tijd heb (maar dat is niet veel) kijk ik meestal wel. Tegen Engeland is wel een leuke wedstrijd, alleen vind ik Marco van Basten niet zo.
Hij selecteerd te veel van Ajax omdat hij daar een verleden heeft voor mijn gevoel, een bondscoach moet neutraal zijn vind ik.
Nu ook weer met seedorf eerst iets dat hij hem niet meer zou selecteren.. en nu ineens weer wel.
k denk dat hij seedorf er wel weer moet inzetten, want als je naar het nederlands elftal kijkt zit er maar 1 echt ervaren iemand in en dat is van der sar als ze seedorf nou op het middenveld laten regeren denk dat ze wel wat sterker worden trouwens ik ben ook wel een voetbal gek
Alleen de laatste tijd heb ik andere interesse's gekregen waardoor ik het minder volg, alhoewel met kwalificatie wedstrijden zit ik trouw tv te kijken..
Ik doe er nks aan, en weet er ook niks van af _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Misschien dat ik binnekort weer ga beginnen...na de winterstop.. verder volg ik het wk enzo en Nederland altijd vind ik geweldig maar de rest kijk ik niet.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Mijn broertje rolde net over de grond van het lachen toen ie de tussenstand ajax-feyenoord zag... LOL... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
voetbal,, raar onderwerp voor me ik voetbal wel eens ergens mee maar snap gwn niks van die regels enzo.. vind het vooral leuk om naar te kyke maar nooit op tv want dat word toch alleen maar herrie hier omdat myn vader (mannelijk wezen) het niet kan hebben als ik volgens hem alleen maar onzin uitkraam.. nouwjaa zeg _________________ No one can outrun their destiny..