Het was weer een goede Episode vond het echt vet dat michael die kim plat reed xD.. en dat lincoln hem nog ff in mekaar sloeg.. en sara die de deur dicht deed zodat Kellerman er niet in kon haha!! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Volgens mij gaat C-note (zo heet die gozer toch?)
Nu via die Europeangoldfinch.net Micheal opsporen.
Hij had het daar toen over in dat huis met die 5 mil. en nu zei hij tegen Mahone, i'm gonna get you scofield. En de enige manier voor hem is die website.. dus zal erg spannend worden..
Hopen dat het allemaal goed afloopt, en kijken wat er op de stick staat
Jah, echt 'n vette episode!
Wel zielig van T-Bag, begin toch wel wat medelijden met hem te krijgen....
Toch vond ik de vetste actie van Michael dat hij Mr. Kim omver reed!!!
Ik vond het opzich wel zielig voor keller
En idd een mooie aflevering weer, Mahone gaat steeds beter spelen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hoorden jullie goed opgelet in het begin, het stukje waarin ze de laatste aflevering herhalen.
er werd weer die site genoemt, europeangoldfinch.net
Miss komt het nog van pas _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah _________________ Love's A Cliché
Ik vind die dochter van C-note zo lief _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
he, scofielt met c note?? naaien, je b edoelt sex????? is ie homo dan??? bij mij wil afl 17 niet helemaal laden... krijg steeds een stukje van een minuut...en dan weer niks.... een minuut, 10 seconden!! en dan moet ik weer 2 minuten wachten...t lijken wel weeën... zo duurt het voor mij de hele avond...hoe kan dit???? _________________ went is so hot!!!!!
Ik heb de serie op mijn server staan, was weer een erg spannende aflevering.. Wel jammer dat ze niet laten horen wat er op de usbstick staat.. Aan geluid heb je volgens mij ook niet echt veel
Nee ze bedoelt elkaar verraden _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
he, scofielt met c note?? naaien, je b edoelt sex????? is ie homo dan??? bij mij wil afl 17 niet helemaal laden... krijg steeds een stukje van een minuut...en dan weer niks.... een minuut, 10 seconden!! en dan moet ik weer 2 minuten wachten...t lijken wel weeën... zo duurt het voor mij de hele avond...hoe kan dit????