Een spannende aflevering, maar ik vond dat er teveel gebeurde, had het dan verdeel over meerdere afleveringen zou ik denken, maargoed afwachten wat aflevering 22 ons zal brengen. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Ik vond het wel een spannende aflevering Kman die gaat getuige voor sara (wist ik al maargoed).. het hele gebeuren met t-bag, sucre, bellick en michael.. en mahone en lincoln _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik vond het een hele spannende aflevering! weer zo'n kuteinde dat zal volgende week wel helemaal zo zijn. ik denk niet dat ik 5 maanden kan wachten tot nieuwe afleveringen!! dat overleef ik niet maar Michael was wel slim dat ie dat mes door die andere hand had gestoken, want als T-Bag alsnog was ontkomen, je kan niet moorden plegen zonder handen _________________
Ik vond hem ook super!!
Hoeveel mooie screencaps daarin zullen gaan zitten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leeftijd: 108
Ja gek, ik haat hem En het is ook best zielig voor Bellick dat hij in zijn been is geschoten maar dan heb ik het over een SUPER <33 weinig medelijden _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik heb echt medelijden met michael, zit het hem nou ooit mee??
wat denken jullie dat er volgende week gebeurd? ik denk dat michael de boot en zn plan een mahone geeft, maar dan zitten hun dus in panama, wat moeten ze dan?
of worden ze alsnog opgepakt? mahone included, want dat gebeuren met sona zal ook een betekenis krijgen, wie zal daar in terecht komen? mahone lijkt me, maarja... hoe?!
owja bellick kan dr ook in terecht komen, dies nu goed de lul... miss samen met t-bag?
en zal sara vrijkomen?
omg de bedenker/regiseur van pb is echt een held <33333 _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
ik weet dat Michael in Sona komt, en ergens op dit forum staat ook een promoplaatje van aflevering 22 dat michael een pistool tegen Sarah's hoofd aanhoud, dus Sarah zal wel vrijkomen _________________
Maar hoe kan dat dan? Want in die filmpjes van ep22 zie je toch echt michael achter het roer van de christina rose?!
en nog wat...
wat is er met kellerman gebeurd dat hij probeerd om zelfmoord te plegen? en waarom gaatie nu ineens getuigen voor sara? _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit