Zou het geen optie zijn om een soort Vote of the Day te doen, niet perse alleen over prison break maar ook iets van, je leeftijd, of zo, en ik weet dat dat bij polls staat maar dat is toch een beetje gebruiker afhankelijk als er iets op de "home" pagina zou komen dan zou bijvoorbeeld iedereen er op kunnen stemmen en niet alleen members, kan ook eens in de week ofzo, dat lijkt me echt heel leuk
Leuk idee, vind het op zich wel een goed idee, maar over dit soort beslissingen gaat yoni de admin, en er moet ook ruimte zijn op de frontpage, en nog een aantal andere puntjes, maar eerst afwachten wat yoni zegt. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Vind het opzich wel een leuk plan maar weet niet of het veel gebruikt gaat worden, ik ga er samen met Justin over en zal het er dus ook met hem over hebben, ik ben haast het hele weekend niet thuis maar zal hem even een berichtje sturen. Ik zal in ieder geval vóór stemmen. Leuk idee. _________________
Links in het menu. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design