Heb je een post van iemand die niet door de beugel kan?
Zit iemand ons mooie forum vol te spammen?
Staat er een topic verkeerd?
Deze vragen kan je hier kwijt, en wij zullen er dan naar kijken.
Post wel ff een linkje graag.
Gr Daan _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
(over dat editen , hier op dit topic mag ik toch meer editten dan 1 keer perdag hé? kan alleen maar pos zijn voor de site, qua ander topics zal ik het beletten ) _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Laatst aangepast door smndude op wo sep 24, 2008 10:02 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Dit is een forum dit betekend dat er niet ala minuut gereageerd hoeft te worden.
Meestal bezoek ik de meeste pagina's wel een aantal keer.
Ik zal zeker dit topic in de gaten houden.
Dus probeer dubbel posten tot een minimum te beperken en zeker niet dezelfde dag te editen.
Overigens een mooi moment om even aan te geven dat jullie geen eigen rechter hoeven spelen en dat nieuwe leden inderdaad dingen vaak vragen maar dit is altijd zo. Geen reden om lullig of moeilijk te doen. Daar zijn mensen nieuw voor. Je hebt vroeger ook wel eens in hun schoenen gestaan.
#Edit bedankt idd voor de spam link.
En oude topics worden niet gesloten. Wij sluiten topics pas als er reden tot een slotje is. Oude topics kunnen nog prima als zoekarchief dienen. (soms stellen mensen na 2 jaar nog een vraag in een topic.) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design