Weet iemand wat dat betekend? _________________ “Het project ligt op de grond, maar de benen bewegen nog en het hart klopt.”
Nothing is what is looks like.
1. Your reading my comment
2. Now your saying/thinking thats a stupid fact.
4. You didnt notice that i skipped 3.
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
7. Your still reading my comment.
8. You know all you have read is true.
10. You didnt notice that i skipped 9.
11. Your checking it now.
12. You didnt notice there are only 10 facts
De spin-off betekent een soort van nieuw verhaal. Als die er komt zullen daar ook hele andere mensen in spelen, het kan wel zijn dat er mss 1 of 2 van de cast van prison break er in spelen b.v. Gretchen.
Het kan dus zijn dat je richting het einde van de serie van prison break iets ziet gebeuren waar dan een nieuw verhaal over gemaakt kan worden maar wat los staat van prison break.
b.v. Sara komt richting het einde van de serie in een vrouwen gevangenis vast te zitten en ze komt daar Gretchen tegen, maar Michael weet haar daar op een of andere reden uit te halen en hun hebben een happy end en de serie prison break word mooi afgesloten. Dan kan het dus zijn dat er een nieuw verhaal komt over Gretchen in de gevangenis en dat ze daar mss gaat uitbreken. Maar dat heeft dus niks meer te maken met prison break.
Maar het is nog niet bevestigd dat er een spin-off gaat komen.
Hoop dat je het nu snapt _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
gek dat ik er nog nooit van heb gehoort want van hoe je er over verteld herken ik wel met andere tv series. _________________ “Het project ligt op de grond, maar de benen bewegen nog en het hart klopt.”
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
En idd dat is al bij meerdere series gedaan, hoop ook dat het bij prison break gebeurt, mss word het helemaal niks maar het kan ook goed zijn dat het best wel mooi word.
Maar dat is nog altijd afwachten want zoals ik al zei, er is nog niks officieel bevestigd. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
ja hoop ik ook! Aleen ik denk elf wel dat het wel goed komt als die spin-off er zou komen want die reegisseur is zeergoed in het bedenken van scripts ,vind ik.
Dus als ie PB goed weet te bedenken bedenkt die ook wel die spin-off.
Als die er zou komen inderdaad.
Ben benieuwd. _________________ “Het project ligt op de grond, maar de benen bewegen nog en het hart klopt.”
5. Your checking it now.
6. Your smiling.
ik zou het leuker vinden als pb gewoon mooi en spectaculair word afgerond. _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Lost verder kijken.
PB vaak kijken op dvd.
ben net begonnen met 24 heb s1 gekeken en ga over 2 weken s2,3 en 4 kopen. en dr zijn al 7 seizoenen van en 8 word nog gemaakt dus heb wel weer wat te kijken .
en nog een keertje las vegas en the o.c. van begin tot eind kijken op dvd. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik ben nu ook al helemaal verslaafd aan Supernatural Ben het nu gaan downloaden, en kijk iedere dag wel een paar afleveringen _________________ Be the change you want to see in the world
Leeftijd: 108
hahah! naise man
vandaag komt er weer een nieuwe aflevering
dus morgen kan ik genieten van a new episode
of supernatural
met natuurlijk die mooie jensen en die schattige
jared *_* _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Haha Ik keek het eerst altijd gewoon hier in Nederland op de televisie, hier zijn ze nog niet zo ver. Maar toen was de een na laatste aflevering van seizoen 2 ervoor, en toen besloot ik maar om het te gaan downloaden want had ook geen zin meer om elke keer een week te wachten op een aflevering. Ben nu bij aflevering 10 van seizoen 3, dus kan nog lekker veel afleveringen kijken _________________ Be the change you want to see in the world
1. Prison break (jaren) terug kijken tot ik er genoeg van krijg.
2. Weer verder met lost kijken.
3. Andere serie's kijken
4. Filmpjes maken van prison break
5. Nieuwe bijna net zo'n goede serie als prison break zoeken _________________