Dag allemaal,
Even een vraag over een soundtrack die ik niet kan vinden.
Er wordt (even als voorbeeld) een soundtrack afgespeeld als Michael en Lincoln bij het graf dat ze zelf gegraven hebben van hun vader zitten.(en natuurlijk ook nog bij meerdere scenes)
Ik kan hem absoluut niet vinden.
En ja, dus mijn vraag.
Weet iemand deze soundtrack? Zo ja, laat dan even weten waar ik het kan vinden via dit forum.
Gr Pim _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Omdat we hier toch bezig zijn over soundtracks....weet iemand waar ik de soundtracks van seizoen 3/4 kan downloaden?
En nu we toch bezig zijn:
Ik zoek een liedje, namelijk het liedje in aflevering 1 van prison break (seizoen 3).
Dit liedje hoor je na 18 minuten.
Weet iemand hoe dit liedje heet? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you reading this letter, you know i died revenging Sara''s death.''
Nee, ik bedoelde helaas niet Lay it down slow,\
Het stuk wat ik bedoel is in seizoen 2. Het betreft aflevering 12 of 13 ofzo.
Toch bedankt voor even te zoeken! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Dank je
Heb hem gedownload! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.