Leeftijd: 19
Letop: in sommige stukjes in dit topic zouden eventueel spoilers kunnen bevatten, lees dus niet verder als je dit niet wilt
- Ik vraag me af voor members hier nadat je de finale hebt gezien met welke vragen je nog zit // welke vragen in S1 t/m S4 niet beantwoord zijn.
Quote:
Because we are, we're free now..
Finally, we're free.
De relatie tussen Aldo Burrows, Christina Scofield en situatie met hun kinderen. Wat voor spanning dat opleverde en zijn ze gescheiden uiteindelijk.,,,, Vader tegen Company, moeder voor Company...en heeft Christina het plan opgezet om Lincoln op de doodstoel te krijgen.
Beetje diepgaand misschien, maar ik ben benieuwd.
Micheal is niet dood gegaan. Zijn dood is in scene gezet om de company te misleiden. _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
De finale was op zich goed, maar wat ik mij af vraag is hoe het nou zit met die moeder van michael. In het begin van season 4 wordt gezegd dat ze was overleden aan een hersen tumor nadat ze, net als michael, bloedneuzen had gehad.
Bovendien had ik wel verwacht dat er een groot nieuws item zou zijn geweest waarin iedereen in Amerika werd duidelijk gemaakt dat the company bestond en was ontmanteld en de namen van Michael, lincoln enz.. werden gezuiverd. En wat gaat er nu met scylla gebeuren?
Laatst aangepast door Bart Simpson op zo mei 17, 2009 1:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ben benieuwd wie het er dichtstebij zit...ik heb er ook 1: Scofield's dood is niet in scene gezet, hij is doodgegaan aan de tumor die weer wedergekeerd is....
Maar goed, we zien wel. episode 23 en 24 worden wel overal aangekondigd, maar wanneer is de uitzending??
Ik las ergens dat episode 24 ook een 'uitbraak" wordt voor T-Bag....in deze episode probeert hij te ontsnappen en dat lukt hem ook met behulp van Gretchen. _________________
Lees net dat de laatste twee episodes 23/24 tot een film worden geproduceerd en meteen op dvd uitkomen, wordt dus blijkbaar niet uitgezonden _________________
Aflevering 23 en 24 word een film
deze word uitgezonden op een Engelse zender op 27 april dacht ik !
Kijk maar rond in andere topics voor meer info _________________
Michael is zo dood als een pier (helaas)
Waarom zouden ze in het slot van 22 laten zien dat ze naar zijn grafsteen gaan? _________________ Michael Scofield: ''Frustration must be killing you''
Micheal is niet dood gegaan. Zijn dood is in scene gezet om de company te misleiden.
En dat weet jij nu al? Film is nog niet eens uitgekomen en je 'weet' het al.
Lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd. Op het einde bij aflevering 22 zie je toch dat ze naar zijn grafsteen gaan en er ook bij rouwen.. Lijkt me een beetje ..raar? als ze dat alleen maar doen om Micheal zijn dood te faken.. _________________ S04- E12
Lincoln to The General:
- We did this to you, don't you forget that Old Man.
We komen er wel achter of hij wel of niet dood is
de meningen zijn verdeeld en dat is goed ook _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4