In aflevering 19 stapt mr. Kim op het eind in een auto waar een vreemde kale man zit, die blijkbaar boven iedereen staat. Deze man is al vaker tezien geweest in de serie, maar het is nooit duidelijk geweest wie dat nou eigenlijk is.
Weet iemand wie die man is, ik praat over het moment dat Reynolds zei dat ze der pardon ging maken en Kim toen naar buiten liep en in de auto stapte bij een kale man.
Leeftijd: 108
Hij lijkt verdacht veel op Oscar Shales. Maar dat is al ergens genoemd.
Ik weet ook nog niet wie dat is _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ja klopt.. vind ook dat hij daar verekte veel op lijkt. is dat stukje met die map met sona erop. ze zegge dat scofield hierin terecht komt. maar verder vond ik het maar vaag dat dat nu al aan bod komt. _________________ ¬¬ PrisonBreak 4 Life ¬¬
dat is diezelfde man als een aantal eps. terug _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Why Not? Hij lijkt er echt op dus waarom zou het geen Oscar Shales kunnen zijn? Mahone heeft ook per ongeluk een look a like kunnen neerschieten ipv de echte Oscar Shales. _________________
Informatie over een gevangenis waar ze Scofield heen sturen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
in ep. 22 belandt michael weer in de gevangenis _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Lana dit gaat over een kale man waarom moet je nou weer gaan vertellen wat er met scofield gebeurt stom rund ik word hier egt zo ziek van dat er mensen in andere topics zomaar ff gaan antwoorden wat er aan het einde gebeurt stom rund
whaaaa!! in aflevering 22???lekker einde dan!!!!!!!!!!! dan komt er toch zéker een deel 3????? anders blijft iedereen zijn verdere leven jankend doorbrengen.... _________________ went is so hot!!!!!
ik vind het nergens op slaan dat mensen zomaar kunnen antwoorden op topics waar hun antwoord niet thuishoort zonder dat er iets gebeurt, dat scofield in de gevangenis beland in aflevering 22 heeft tog geen ene ruk te maken met die kale man of wel? want hier word alleen gevraagd wie die man is en zij zegt lekker ff hoe seizoen 2 eindigt da vin ik dus egt zwak
Leeftijd: 108
Woooow. hebben we weer zo'n iemand ? Man. iedereen gaat wel eens oftoppic. het is geen misdaad ?
En we zijn blij met Lana. Zij houdt ons op de hoogte _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Lana dit gaat over een kale man waarom moet je nou weer gaan vertellen wat er met scofield gebeurt stom rund ik word hier egt zo ziek van dat er mensen in andere topics zomaar ff gaan antwoorden wat er aan het einde gebeurt stom rund
houd je bek ofzo.. ga lekker ergens anders na toe.. in elke thread zegt er iemand wel iets over een ander ond. en zeker in de thread SPOILER. en tweenah vroeg iets waar ik antwoord op gaf _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?