Ik heb vanuit school een zogenaamde mini-onderneming opgestart.
Dit betekend dat je eigenlijk dus je eigen bedrijfje opstart.
Ik heb besloten om goedkoop websites te bouwen.
We moeten ook een enquête doen naar de interesses van de markt.
Daarom wilde ik jullie vragen om deze enquête in te vullen.
Deze enquête heeft 13 vragen, je bent er ongeveer 5 minuten mee kwijt.
Probeer deze enquête in te vullen wanneer je ook echt geïnteresseerd bent in een eigen website, ben je dit niet kan je de enquete ook invullen maar kun je aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in een eigen website.
Je zou mij wel helpen met de andere vragen.
Denk bij het invullen van de vragen over hoe je wilt dat de website eruit zou zien niet aan hoeveel iets zou kosten, denk je maar in dat je de website gratis zou krijgen.
#Zo krijg ik goede antwoorden waarmee ik aan de slag kan.
Heb je vragen kan je deze altijd stellen onderaan het enquête formulier, of een mail sturen naar info@daand.com
Alvast bedankt iedereen! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op do okt 30, 2008 7:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Vraagje: alleen invullen als ik echtechtécht een eigen website wil of heeft het ook nut voor je als ik net doe alsof? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Net alsof invullen heeft ook nut, maar zet er dan bij dat je geen interesse hebt in een website
Thanks Sel. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Ik heb hem ingevuld Maar ik zou wel een site willen hebben maar wil er eigenlijk niet voor betalen Je word niet verplicht om er een te nemen hé Dus doe ik het ook niet. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ingevuld _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.