Hoewel de hypothetische benadering van dit subjectieve bericht me wel ligt, zal ik me toch bezighouden met andere geneugtes waarmee ik mij op een zondagavond (of maandagochtend) in herfst druk mee kan houden. Toch heerst er binnen in mij wel een intens gevoel van lust, en van willigheid, die ik op deze mannier misschien wel kan uitten.. Alleen de praktijk kan leren, en omdat ik een bijzonder leergierig persoon ben zal ik me aan je smakelijke traktaties onderwerpen. _________________ N3rd.
Zin om te slapen _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
ik heb zin om lekker op vakantie te gaan ! lekker relaxen en zeker niet aan school en werk te denken
en ik heb ook zin in 2 december want dan ga ik op voor mijn scooter rijbewijs !
ik heb zin om lekker op vakantie te gaan ! lekker relaxen en zeker niet aan school en werk te denken
laat je even weten of je het gehaald hebt :D
ik heb trouwns zin in woensdag ( lost seizoen 4 dvd ) _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
laat je even weten of je het gehaald hebt :D
ik heb trouwns zin in woensdag ( lost seizoen 4 dvd ) _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''