Vrouwen en chocola... haha
Ik heb zin in feest vanavond, uitgenodigd bij goede vriendin en zie weer veel oude vrienden... en heb zin om toch maar een band te gaan starten nu ik al 3 keer uitgenodigd ben voor een band _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
op dit moment heb ik zin om mn vader wat aan te doen,, echt,, ik kan die man soms echt zn nek omdraaien,, GRRR..!! _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Ik heb nu zin in aardappels, sperzieboontjes en kip, dus ga maar eens koken... om half 8 's avonds _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Zoek iemand die op zichzelf woont (goede vriend(in) en deel de kosten... of op kamers of iets in die geest, waar een wil is, is een weg zeggen ze dan weleens... Maar ik ben iig erg blij van mn ouders af te zijn en mn eigen dingen te kunnen doen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
zijn er toevallig dit weekend 2 verhuist,, maar die zitten nu met zn 4en op een hele kleine kamer,, zijn van die sloddevossen en daar kan ik dan niet tegen (ben het zelf ook,, maar ik kan er alleen mee leven als het MIJN troep is) tsja,, ik ben ingewikkeld..!! en ben er trots op..! _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
haha ok dan, ik ben zelf nogal erg netjes ingesteld, graag alles op vaste plek en efficient werken... en nee ik ben niet authistisch en heet ook geen Haywire lol _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
neeee...we huren als het kan een bioscoop zaal af dan nodige we het hele forum uit en dan hebben we een lange prisonbreak marathon...allleen denk ik niet dat er veel mensen komen :S _________________