Leeftijd: 108
Ik heb nog niet gestemd maar ik mag niet naar Utrecht ik heb het nog niet gevraagt maar ik zit hier heel vaak op en als ik onder zit dan vraagt mijn vader altijd waarom ik hier op zit en dan antwoord ik;; Jaa dit is een leuk en gezellig forum met aardige mensen en het gaat over PB en dan begint mijn vader te lachen.. Dus dan moet mijn vader wel begrijpen dat ik heel graag naar de meeting wil.. En naar Eindhoven mag ik wel maar naar Utrecht denk ik niet..
Ik stem pas als ik meer weet.. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Uhmm... utrecht is voor mij wel ver weg, maar als ik wil mag ik overal heen, maar ben nog steeds voor eindhoven _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik mag niet naar Utrecht Ik heb het gevraagt en toen ik zei en Eindhoven dan ? Toen zeiden ze we zien wel _________________ **
WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ
IK HEB HET WEER EENS GEVRAAAGT EN MIJN VADER ZEI;; JAA IK DENK HET WEL
WOEEEEEEJ IK MAG
OOK AL IS HET IN UTRECHT IK MAGGGGGG
#MAAKT CHEERBEWEGINGEN#
# IS DE REST VAN DE DAG HEEEL BLIJ# :
WOEEEEJ _________________ **
ik heb liever utrecht, dat is maar 10 minuten met de trein voor mij en eindhoven 2 uur.. dus dat scheelt voor mij heel veel _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Mij maakt het niet zoveel uit want ik mag toch.. En Jody zal ook wel mogen als ik mag
En mijn vader brengt mij dus dan is het gratis Als ik met de trein gaa kost dat behoorlijk veel _________________ **