Een beetje onzin eerlijk gezegd, downloaden van Prison Break afleveringen is niet illegaal, je kan ze tenslotte bekijken op de TV.
En waarom kan je ze dan hier op deze website onder 'Afleveringen Bekijken' ook zien?
Dan is dus deze website illegaal... Dacht het niet dus.
In deze regel wordt dus beweerd dat torrents illegaal zijn.
Torrents zijn opzich niet illegaal, het is alleen hoe je er gebruik van maakt.
Maar als je het hebt over spellen of 'echte' films (en daar valt Prison Break dus niet onder), dan geef ik je groot gelijk, dat is illegaal, daar ben ik namelijk ook tegen, de film/spel makers moeten immers ook hun geld krijgen.
Dan is dus deze website illegaal... Dacht het niet dus.
Deze website hosts geen videobeelden.
SXForce schreef:
Maar als je het hebt over spellen of 'echte' films (en daar valt Prison Break dus niet onder), dan geef ik je groot gelijk, dat is illegaal, daar ben ik namelijk ook tegen, de film/spel makers moeten immers ook hun geld krijgen.
Groeten,
SXForce
(PSP, Tutorial maker)
Ook de serie prison break rust copyright op!
Prison break is gemaakt door FOX.
All materials contained in this Site are protected by international trademark and copyright laws and must only be used for personal, non-commercial purposes. This means that you may only view or download material from this Site for your own use and you must keep all copyright and other proprietary notices attached to the downloaded material.
The reproduction, duplication, distribution (including by way of email, facsimile or other electronic means), publication, modification, copying or transmission of material from this Site is strictly prohibited unless you have obtained the prior written consent of FOX or unless it is expressly permitted by this Site. The material covered by this prohibition includes, without limitation, any text, graphics, logos, photographs, audio or video material or stills from audiovisual material available on this Site. The use of materials from this Site on any other Web site or networked computer environment is similarly prohibited. Requests for permission to reproduce or distribute materials found on this Site can be made by contacting FOX in writing at terms@fox.com.
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spam wordt gedefinieerd als unsolicited bulk e-mail (UBE), oftewel: e-mail die ongevraagd (unsolicited) en in grote hoeveelheden (bulk) wordt verzonden. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
2. Ze poste dit bericht niet om afleveringen te downloaden.
3. Dit bericht is al oud.
Wanneer ik dit belangrijk gevonden had had ik het bericht wel ge-edit aangezien dit niet is gebeurt kan je er vanuit gaan dat het in orde is. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design