het gemeenste wat ik iemand heb aangedaan??? om samen met een vriendin een andere goede vriendin van ons te hacken en daar is ze achter gekomen maar dat is alweer heel poos geleeden
Ik zou alles gaan doen, wat ik nog wou doen. Dat betekent dus dat al men vrienden etc. allemaal meegaan en dat het gezellig gaat worden, maar in men achterhoofd ben ik dan toch wel weer bang om dood te gaan.
Hoe ver zou je gaan om in leven te blijven? _________________
Bij Six Flags (heet nu WalibiWorld) Heb ik in het snoepwinkeltje een volledig boekje met enorme plattegrond en informatie 'gejat' kwist niet dat het geld kostte, zag het pas toen ik buiten stond hahaha ^^ Toen had ik ook niet het gevoel dat ik het terug moest brengen maargoed
Wat is het ergste wat je iemand eens hebt aangedaan? _________________
Hehe, dat was dus hetzelfde bij jou
En ik wil niet vervelend doen, maar deze vraag heb ik ook al een keer gehad ^^ dus ik laat hem wel voor iemand anders open _________________
ik zou het zo 1,2,3 niet egt weten, mensen die een oorlog hebben meegemaakt en een heel nieuw leven moeten opbouwen, mensen uit arme landen die niet genoeg te eten en te drinken krijgen, mensen die met zinloos geweld te maken hebben gehad.... en vast nog wel een paar van zulke voorbeelden....
heb je iemand wel is beschuldigd van iets die eigenlijk onschuldig was/is ???
Nee eigelijk niet ik houd niet van iemand te beschuldigen ook al zou het waar zijn
Wat is je ergste date met een Jongen/meisje geweest en wat er gebeurt is?
Beschuldigen is klikken, daar doe ik niet aan. Accepteren wat er tegen je word gezegt, diegene die iets bijvoorbeeld wel had gedaan voelt zich daar dan vast klote over!
Heb je weleens plagiaat gepleegd? (dat is dat je werk/tekst van iemand anders 'jat' en dan zegt dat je het zelf gemaakt/geschreven hebt, zonder die ander te noemen) _________________