Ik heb seizoen 1 al 3 of 4x gezien, maar snap nog steeds niet waarom hij zo nodig "dood" moest.. k heb wel 2 dingen, maar kom er nog niet ver mee..
steadman is vermoord om de aanklacht tegen hem geheim te houden => maar welke?
heeft het iets te maken dat die vader van Lincoln informatie heeft uitgelekt van ecofield (dat had weer te maken met dat geld van het bedrijf.. er verdween geld, maar dat ging weer naar die campagne van vice president Reynolds)
Ik kom er echt niet uit! _________________ It was Real Sara... You and Me
It's Real!
steadman is niet vermoord hij heeft zelfmoord gepleegt maar je bedoeld zeker dat het lijkt dat ie is vermoord reden daarvoor daar heb ik geen antwoord op _________________ Michael Scofield [LL]
Omdat hij schulden had, want hij had fraude gepleegd met zn bedrijf. Maar het was nog niet bekend bij het publiek. Dus heeft gedaan dat die dood is, om zn naam de eer te behouden _________________ I can look at the menu, doesn't mean I'm going to eat.
Steadman zou berecht worden voor fraude. Hij had namelijk 500 miljoen dollar doorgesluisd naar de vice-president. Als steadman dood zou zijn zou hij niet berecht kunnen worden voor fraude. Die 500 miljoen werd gebruikt voor de campagne van de vice-president en the compagny(weet ik niet zeker).
De vice-president en de secret service gaven gewoon de schuld aan Lincoln.
Iedereen die wat van de onschuld van Lincoln afwist moest dood want als heel amerika wist hoe corrupt de vice-president is zou ze geen kans meer maken om president te worden. Volgens mij is het daarom.
Eigenlijk gaat heel PS over het milieu en hoe corrupt Amerika is.