Ik heb niet alle afleveringen gezien maar in seizoen 4 werkt mahone samen met de tweer broers en de anderen. Maar mahone heeft de vader van michael en lincoln vermoord. (dat heb ik gelezen) waarom willen michael en lincoln dan nog samen werken met mahone??
Aldo burrows is gestorven door een firefight met Mahone die in opdracht werkte voor The Company. Dus Aldo was gewoon another victum of the Company. Tel bij daarop dat Mahone onder bedrijging van de dood van zijn eigen family moest werken voor the Company. Hij heeft uiteindelijk toch zijn zoon verloren door the Company. Dat was de reden voor Linc om het hem te vergeven. "Casulties of War"
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Aldo burrows is gestorven door een firefight met Mahone die in opdracht werkte voor The Company. Dus Aldo was gewoon another victum of the Company. Tel bij daarop dat Mahone onder bedrijging van de dood van zijn eigen family moest werken voor the Company. Hij heeft uiteindelijk toch zijn zoon verloren door the Company. Dat was de reden voor Linc om het hem te vergeven. "Casulties of War"
Judego
Ja klopt in alf.13 of 14 volgens mij zegt Burrows tegen Mahone, It's setteld between us, en mahone glimlacht daarop _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Mahone heeft die vader natuurlijk niet een pistool tegen ze hoofd gehouden, het was gewoon in die aflevering zo dat ze allemaal wegrende voor mahone en hij raakte die vader gewoon in ze buik, dat kan, en als ze naar een ziekenhuis waren gegaan had hij het makkelijk gered, als mahone hem had geexecuteerd hadden ze het hem zeker weten nooit vergeven, en inderdaad ook omdat ze zoontje word vermoord vinden ze het toch wel zielig, maar mahone is gewoon een hele slimme man waar ze waarschijnlijk niet zonder kunnen in hun poging scylla te krijgen. _________________ Meest gehaatte forum member.
Was volgens mij nog aflevering 12 dat Lincoln tegen Mahone zei dat hij het vergeefde .. _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
Nee nee nee
nadat ze scylla hadden veroverd, in het pakhuis zei Lincoln dat tegen Mahone
aflevering 12 _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
ja, wyatt vermoorde cameron(zoon van alex), en toen hielp linc met vinden van wyatt, en martelde mahone wyatt en gooide hem in het water met een baksteen geketend aan zijn handen:P _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''