Waarom willen ze iedereen dood hebben?
Met dat oppakken verdienen ze nog geld! _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
Dat wil the Company en ze dwingen daar Mahone toe, in ruil daarvoor bewaren ze Mahone's geheim van Oscar Shales die in zijn tuin lag begraven.
Lincoln willen ze dood natuurlijk om te voorkomen dat de waarheid over Steadman naar buiten komt
nja betere uitleg kan er iet gegeven worden.. the company is trouwens die man.. mr. kim, kellerman nja dies half half bij hun.. enne mahone dan... _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
in Killing Box zag je ook zo'n oudere man toen mr. Kim aan de telefoon was met Kellerman... wie is die oudere man eigenlijk? Hoort die ook bij the company? (denk t wel eigenlijk, maar ik wil weten wie t is ) _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ja.. waarschynlyk weer de baas van bill kim _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Jep _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Mahone wilt iedereen vermoorden hoezo eigenlijk?
Jaa sorry maar kben egt te blond aant wordenn _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
hij werkt als FBI maar is eigenlijk niet eens een FBI agent, maar omdat MR Kimm. die chinees... hem een kans geeft na zijn misstap (lees: vermoorden van Shales die achterin zn tuin begraven ligt)
Als hij zou stoppen bij "the Company" dan verlinken ze hem en issie zn werk en alles kwijt natuurlijk...
Uhm nja watk er verder nog over kan vertellen is dat mahone eigenlijk nooit zoveel wilde moorden naar mijn mening.. maar zo geflipt is geworden door alles dat die niet anders kan... _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ja idd, Shales is dood _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik moest er ook aan denken, hij lijkt er inderdaad wel op. Misschien dezelfde acteur? (hoewel dat wel erg verwarrend zou zijn voor de kijker) _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.