Eigenlijk ben ik heul niet zo vaak gevallen, maar kan ook aan liggen dat ik op andere instrumenten ben overgestapt.. Maargoed, volgende keer krijg jij je bitterballen.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
En waterskiën ja, er zijn namelijk mensen die niet zo goed kunnen wakeboarden en dan maar gaan waterskiën..
Maar als je het óók nog over surfen gaat hebben kan ik het mss beter nog veranderen in watersporten.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
tis best zwaar na een paar uurtjes maar tis wel vet om te doen heb het vorig jaar in portugal leren surfen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Jaaa kan wel
alleen zijn niet grote golven natuurlijk
Ik heb het weleens gezien in nederland
op sites enzo vooral in herfst meeer wind enzo _________________
in het begin kan je toch niet op grote golven... donder je steeds om.. je kan beter eerst proberen om op het board te komen en te blijven staan enzow ik pleurde ook steeds om in het begin ook al waren het mini golfjes maar je kan makkelijk ook in nederland surfen hoor _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD