Post hier alles wat jullie kwijt willen over wakeboarden, zodat jullie andere topics niet hoeven vol te spammen.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Laatst aangepast door Selemino op ma aug 13, 2007 5:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Lekker carlijn
Ik vind dat het wakeboard ook een topic heeft verdiend.
Want wakeboard is gewoon helemaal te chill, stoer,gaaf, kinky en chill of heb ik dat al gezegd ?? nou iig
voor eventuele vragen kom maar op _________________
Nouwwww, ik ga maandag dus voor het eerst wakeboarden en als ik vaker dan 40 keer pleur wint Eline de kotsbitterballen en andersom. Maar ze is geloof ik heel zeker van d'r zaak dus ik zie een leuke dag tegemoet.. Voor verdere ervaringen over het leren wakeboarden verwijs ik je naar Juffrouw Eline.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Is het makkelijk te leren, want lijkt me leuk om ook eens een keer te doen?
Bedankt voor je intro mevrouw Selemino
Tjah dat ligt aan jezelf. de een leert het makkelijker dan de ander.
maar ik weet niet of je achter kabel of boot wilt doen?
bij boot start je vanuit het water. en ik denkt dat dat makkelijker is dan hoe je
bij kabel start dan start je zittend vanaf het plateau net zoals je hier ziet
ps: ik ben dit niet kon van de start geen fotos vinden
En het begin is het nogal lastig ja, zelf heb ik ook verschijdene keren moeten doen
maar als je het eenmaal onder de knie hebt
dan vlieg zo over het water _________________
Eline, ik had het niet beter kunnen uitleggen.. Diep Respect..
Hopelijk gaat het bij mij ook zo gladjes, dan scheeeer ik zo over het water tot mijn board door midden breekt.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ik heb vorig jaar 2 dagen gewakeboard . Eerst aan een stok aan de boot en later aan een kabel achter de boot.
Het is echt heel erg leuk, maar je moet niet op dingen om je heen letten want dan val je (dat had ik in ieder geval).
Ik had de eerste keer daarna wel spierpijn, maar dat zal ook wel aan mij ligggen
Toen ik het voor de tweede keer ging doen ging het al een stuk beter en kon ik een paar minuten blijven staan. Ik vind t wel redelijk vermoeidend, langer dan een uur achter elkaar kan ik het niet volhouden omdat het veel kracht in je armen kost. Maar het is echt heeeeeel erg leuk en zeker aan te raden om te doen _________________
Dat met een grote vlieger dat noemen ze kitesurfen.
Dat is ook op board ( wel ander soort board )
en dan zit je vast aan zon vlieger en word je met
vlieger over de zee heen getrokken.
Over zo'n groot driehoekig geval weet niet echt
waar je het over hebt maar in braamt
staan er geen schansen en alles maar die komen nog misschien had ik gehoord.
@Pbfreak: het idd. super chill maar iedereen heeft spierpijn na eerste keer had ik ook ofya niet echt veel want had ook 2 dagen na elkaar na 2e dag had ik geen spierpijn meer. en het kost idd. veel kracht in armen.
ik kan ook niet langer als 2 uur volhouden. _________________
Spierpijn, meer dan 40 keer pleuren, weddenschap verliezen, board doormidden, halfdood aan de kant komen, doodgaan na afloop, begin er steeds meer zin in te krijgen.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ik bedoel een schans (kon er niet op komen )
Kitesurfen lijkt me ook wel leuk maar wel moeilijker denk ik, ga eerst dit een keer proberen _________________
Ja, mij lijkt kite surfen ook wat. maar lijkt me ook veel
moeilijker om zon vlieger die 10 x zo groot is als je zelf meegesleurd worden echt iets voor mij om dat ding niet te kunnen stoppen en dat ik dan helemaal de zee word op gesleurd maja lijkt mij ook wel wat
maar laten we het eerst maar bij wakeboarden houden ea _________________
Niet? oh ik dacht van wel want als ik kitesurfen
zie ergens dan is het altijd met strand en zee erbij.
maar ik weet verder niet zoveel over kitesurfen
maar je gaat dus wel keer boarden? achter boot of kabel?
Quote:
Carlijn zegt:
Spierpijn, meer dan 40 keer pleuren, weddenschap verliezen, board doormidden, halfdood aan de kant komen, doodgaan na afloop, begin er steeds meer zin in te krijgen..
Waaaah ik heb echt de vetste short ever aangeschaft! #AHUMAHUMAHUM#.. xD Er was nog wel 1 hele over in mijn maat en die is het dus maar geworden..
Nog 2 dagen! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..